تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام متفاوت مهدوی‌کیا درباره بازگشت عادل

۸۴۴۹۶۱

۱۶۸۰ 

مهدی مهدوی کیا با انتشار متنی در اینستاگرام خود، درباره عادل فردوسی پور نوشت: عضى آدمها دقيقأ كارى رو انجام ميدن كه فكر ميكنى براى انجام دادن اونكار به دنيا اومدن. عادل فردوسى پور كارى رو شروع كرد كه با تمام ضعف و قدرتش به پربيننده ترين برنامه تلويزيونى تبديل شد.

برترین‌ها: مهدی مهدوی کیا با انتشار متنی در اینستاگرام خود، درباره عادل فردوسی پور نوشت:

«بعضى آدمها دقيقأ كارى رو انجام ميدن كه فكر ميكنى براى انجام دادن اونكار به دنيا اومدن. عادل فردوسى پور كارى رو شروع كرد كه با تمام ضعف و قدرتش به پربيننده ترين برنامه تلويزيونى تبديل شد. با اينكه در بسيارى از موارد از جمله پرداختن بيش از حد به حواشى فوتبال،قرارگرفتن فوتباليها و گاهأ غير فوتباليها مقابل هم و گاهى توهين و افترا و ....،منتقد بخشهايى از برنامه بودم،ولى در كل اين برنامه و عادل كمك بسيارى به فوتبال ايران در طول اين سالها كردند و از بسيارى از اتفاقات بد در فوتبال جلوگيرى بعمل آوردند و باعث بهترديده شدن ورزش فوتبال شدند.

در مملكتى كه بيشتر تصميم گيرنده ها در جايگاه واقعى خود نيستند،شاهد سوزاندن يك استعداد و از بين بردن نبوغ كارى كسى هستيم كه توانسته بهترين خدمت رو به تلويزيون انجام بده.
مقايسه اى ميكنم بين كار عادل و گرى لينه كر انگليسى. تصور كنيد عوامل شبكه اى كه لينه كر در آن فعاليت دارد، خواهان رفتنش از برنامه بشن و به راحتى يكى از بهترين مجريها و كارشناسان ورزشى رو كنار بذارن.

در جايى كه تلويزيونهاى خصوصى فعاليت ميكنند،همه رقبا خوشحال ميشن و اينكار رو قطعأ ديوانگى محض ميدونند و سريع جذب برنامه اى بهتر خواهد شد. آيا در ايران چنين امكانى وجود داره؟ تلويزيونى كه در اختيار دولت است و بودجه دولتى دارد و رقيبى رو مقابل خودش به عنوان تلويزيون خصوصى نميبينه و اين باعث ميشه ،برنامه اى كه از پخش آن درآمد ميلياردى هر هفته داشته و عادل كه با اجراى بينظير و تلاش بسيار اين برنامه رو به مانند كودكى بزرگ كرده، كنار بروند .همانطور كه در حوزه هاى ديگر نيز تصميمات غيركارشناسى فراوانى گرفته ميشه.

كلام آخر به عادل عزيز كه خودش رو فرزند رسانه ميدونه. ميدونى كه يكى از بزرگترين مشكلات فوتبال اين مملكت پرداخت نشدن حق تلويزيونى به فوتبال و كلأ ورزشه.اگر اين حق به فوتبال پرداخت ميشد،امروز شاهد زيرساختهاى بيشتر در باشگاهها و تمركز بيشتر اونها براى پيشرفت بوديم. بيش از بيست سال هفته اى چند ساعت برنامه زنده اجرا كردى، ولى در مورد مهمترين مسئله فوتبال كوتاهى كردى يا نگذاشتند كه جدى ورود كنى.اميدوارم به آغوش خانواده برگردى ،ولى اينبار توصيه كن كه اين خانواده بايد حق فوتبال و ورزش رو پرداخت كنه يا از درآمدها و پخش اون صرفنظر كنه. در پناه پروردگار»

پیام متفاوت مهدوی‌کیا درباره بازگشت عادل به تلویزیون




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام متفاوت مهدوی‌کیا درباره بازگشت عادل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..