تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش بازی انگلیس با هت‌تریک رحیم

۸۴۴۹۴۷

۲۸۷۱ 

در ادامه دیدارهای مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ تیم ملی انگلیس برد و تیم ملی پرتغال به تساوی رضایت داد.

خبرورزشی: در ادامه دیدارهای دور نخست از مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰، جمعه شب چند بازی انجام شد که در مهمترین آنها تیم ملی انگلیس در گروه A رقابت‌ها موفق شد میهمانش جمهوری چک را با نتیجه ۵ بر صفر شکست دهد.

آتش بازی انگلیس با هت‌تریک رحیم

رحیم استرلینگ در دقایق ۲۴، ۶۲ و ۶۹، هری کین در دقیقه ۴۵ از روی نقطه پنالتی و توماس کالاس در دقیقه ۸۴ (گل به خودی) گل‌های این بازی را زدند.

پیش از این بازی، در همین گروه تیم ملی بلغارستان در خانه به تساوی یک - یک مقابل مونته‌نگرو رضایت داده بود.

در گروه B‌، تیم ملی لوکزامبورگ در خانه برابر لیتوانی با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید. در مهمترین دیدار این گروه اما تیم ملی پرتغال در حضور ۹۰ دقیقه‌ای کریستیانو رونالدو در خانه مقابل اوکراین به تساوی بدون گل رضایت داد.

در گروه H مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ نیز سه بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم ملی فرانسه با نتیجه ۴ بر یک میزبانش مولداوی را شکست داد. آنتوان گریزمان در دقیقه ۲۴، رافائل واران در دقیقه ۲۷، اولیویه ژیرو در دقیقه ۳۶ و کیلیان امباپه در دقیقه ۸۷ گل‌های قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ را به ثمر رساندند. تک گل مولداوی را هم آمبروس در دقیقه ۸۹ زد.

نتایج دو بازی دیگر به شرح زیر است:

آلبانی صفر - ترکیه ۲
گل‌ها: بوراک ایلماز (۲۱) و چالهانوغلو (۵۵)

آندورا صفر - ایسلند ۲
گل‌ها: بیارناسون (۲۲) و کیارتانسون (۸۰)

آتش بازی انگلیس با هت‌تریک رحیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش بازی انگلیس با هت‌تریک رحیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..