تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوپراستار زمین فوتبال در سینما سوپراستار می‌شود؟

۸۴۴۹۴۵

۴۰۳۹ 

لیونل مسی هم به جمع فوتبالیست‌های بازیگر ملحق خواهد شد.

خبرورزشی: رئیس کمپانی ماروِل رسماً اعلام کرد لیونل مسی در نسخه جدید فیلم انتقام‌جویان بازی خواهد کرد تا او هم به جمع فوتبالیست‌های بازیگر ملحق شود.

سوپراستار زمین فوتبال در سینما سوپراستار می‌شود؟

پیش از این شایعه شده بود لیونل مسی هم قرار است در یک فیلم ایفای نقش کند و حالا در مصاحبه اخیر کوین فایگی رئیس کمپانی ماروِل این شایعه به حقیقت تبدیل شد.

رسماً اعلام شد که "لیونل مسی"، فوتبالیست سرشناس آرژانتینی و بازیکن تیم بارسلونا، نقش نامعلوم و بسیار مهمی را در فیلم "انتقام‌جویان: پایان بازی" ایفا می‌کند.

طبق گفته کوین فایگی، قرارداد مسی برای حضور در ۸ فیلم بوده و وی برای بازی در هر فیلم مبلغ ۵۵ میلیون دلار (تقریباً ۹۰۰ میلیارد تومن) دریافت خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوپراستار زمین فوتبال در سینما سوپراستار می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..