تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتصاب مدیران بخش‌های مختلف نمایشگاه کتاب/ فهرست توزیع‌کنندگان غیرقانونی کاغذ منتشر می‌شود

مدیران بخش‌های رفاهی، پشتیبانی و اجرایی نمایشگاه کتاب تهران منصوب شدند/ فهرست توزیع‌کنندگان غیرقانونی کاغذ منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،  اتفاقاتی در حوزه ادبیات در هفته گذشته روی داد. در اینجا به مهمترین رویدادهای ادبی هفته اشاره می کنیم:

مدیران بخش‌های رفاهی، پشتیبانی و اجرایی نمایشگاه کتاب تهران منصوب شدند

قادر آشنا با صدور احکامی جداگانه وحید کریمی، مجتبی نماینده و رجبعلی سالاریان را به عنوان مدیران بخش‌های رفاهی، پشتیبانی و اجرایی سی ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب کرد.

نامه ناشران به مسئولان دولتی: مطالبه جدی ما خودکفایی در تولید کاغذ است

در آخرین روزهای سال ۹۷ بحران کاغذ همچنان اصلی‌ترین دغدغه ناشران است. بحرانی که شدت‌گرفتن آن در هفته‌های اخیر موجب تکاپوی بیشتر ناشران برای حل این مشکل شده است. در پی حل‌نشدن این بحران و افزایش بی‌رویه قیمت کاغذ، صنف ناشران با همفکری تشکل‌های نشر در نامه‌ای از مسئولان دولتی خواستار پیگیری جدی برای حل معضل کمبود و گرانی کاغذ شدند و از دولت برای اهتمام در تولید ملی کاغذ و داخلی‌شدن آن مطالبه کردند.

«اکنون» فاضل نظری در هفت روز به چاپ هفتم رسید

علی اسکندری مدیر روابط عمومی انتشارات سوره مهر با اعلام این خبر افزود: بعد از رونمایی از کتاب «اکنون» که در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد، استقبال از این کتاب فراتر از انتظار بود، به طوری که با گذشت هفت روز از انتشار این دفتر شعر، چاپ هفتم آن روانه بازار کتاب شد.

تخفیف ۵۰ درصدی برای کتاب‌های مرجع پزشکی در نمایشگاه کتاب تهران

سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از توافق صورت گرفته میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ارائه تخفیف ۵۰ درصدی برای خرید کتاب‌های مرجع پزشکی در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

دیدار محسن جوادی با خانواده مرحوم فاطمه صمدی مروج کتابخوانی

محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و علیرضا کاظمی معاون پژوهشی و فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه(26 اسفندماه) با خانواده مرحوم فاطمه صمدی مروج کتاب و کتابخوانی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

پدر مرحوم فاطمه صمدی در این دیدار با اشاره به فعالیت‌‍‌های دخترش در ترویج کتاب و کتابخوانی گفت: دختر من از کودکی به طور داوطلبانه به تبلیغ کتاب و کتابخوانی می‌پرداخت. اوحتی کتابخانه‌ سیاری جنب واحد مسکونی ما تاسیس کرده بود.

فهرست توزیع‌کنندگان غیرقانونی کاغذ منتشر می‌شود

دبیر کارگروه ساماندهی کاغذ با اشاره به برگزاری آخرین جلسه کارگروه ساماندهی کاغذ در ۲۵ اسفند گفت: در این جلسه قیمت انواع کاغذ مصرفی حوزه نشر و مطبوعات تعیین شد که با حواله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توزیع می‌شود.

یعقوب فروغیان _ دبیر کارگروه ساماندهی کاغذ _ ضمن اعلام این مطلب خاطرنشان کرد: بر این اساس، قیمت انواع کاغذ روزنامه‌ای روسی ۵۱۰۰ تومان، اروپایی ۴۹۵۰ تومان، هندی ۴۸۰۰ تومان و کاغذ LWC به قیمت ۶۲۲۵ تومان تعیین شد. همچنین کاغذ تحریر مورد استفاده حوزه نشر اندونزی ۶۲۰۰ تومان، چینی ۶۱۰۰ تومان، هندی ۵۷۵۰ تومان و کاغذ بالکی اروپایی ۶۰ گرمی ۶۶۸۰ تومان تعیین قیمت شد. فهرست توزیع‌کنندگان غیرقانونی کاغذ نیز به زودی منتشر می‌شود.

خرید ۸ میلیارد ریالی هیئت انتخاب و خرید کتاب از ناشران

در جلسه ۶۰۶ هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خرید ۲۷۲ عنوان کتاب در ۳۵ هزار و ۲۰۰ نسخه به مبلغ کل ۸ میلیارد و ۳۴۷ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال تصویب شد.

نمایشگاه کتاب فرصت تعامل برای ارتباطات سیاسی و اقتصادی با جهان است

سید عباس صالحی صبح امروز در حاشیه بازدید از مصلای حضرت امام خمینی (ره) تهران به منظور آخرین وضعیت آماده‌سازی سازه‌های سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اظهار داشت: نمایشگاه کتاب صرفاً یک نمایشگاه متداول در کشور نیست؛ زیرا این نمابشگاه یک اتفاق خاص و بزرگ برای اهالی فرهنگ است. بنابراین اهتمام نسبت به این نمایشگاه و همکاری دستگاه‌های هم خانواده و سایر دستگاه‌ها با این هدف است که در یک رویداد ملی همکاری می‌کنیم.

چاپ پانزدهم کتاب «تو شهید نمی‌شوی» در اولین سال انتشار

کتاب «تو شهید نمی‌شوی» روایت‌هایی از حیات جاودانه شهید مدافع حرم، شهید محمودرضا بیضایی در اولین سال انتشار خود به چاپ پانزدهم رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتصاب مدیران بخش‌های مختلف نمایشگاه کتاب/ فهرست توزیع‌کنندگان غیرقانونی کاغذ منتشر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..