تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با این روش به راحتی میزان حافظه Xbox One X خود را افزایش دهید

با این روش میزان حافظه Xbox One X خود را افزایش دهیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال گذشته پر بود از عناوین بسیار جذابی که برای کنسول‌های بازی مختلف عرضه می‌شدند. این عناوین به علت کیفیت بالایی که دارند مطمئنا حافظه زیادی نیز اشغال می‌کنند. این مسئله باعث شده گیمرهای حرفه‌ای با مشکل رو به رو شوند. البته این مشکل تنها برای گیمرها نیست زیرا افرادی هم هستند که بازی‌های زیادی در دستگاه خود نگه می‌دارند.

اگر شما یک کلکسیون دیجیتال بزرگ از عناوین مختلف Xbox دارید احتمالا به این فکر افتاده‌اید که اگر ۱ ترابایت حافظه‌ای که هر کدام از دستگاه‌های Xbox One X دارد تمام شود، چه باید بکنید. پاک کردن کلکسیون جذابتان مطمئنا کار دلچسبی نخواهد بود پس امروز به شما روشی یاد می‌دهیم که به وسیله آن بتوانید میزان حافظه کنسول خود را افزایش دهید.

در حالی که سونی به کاربرانش قول داده که تقویت حافظه PS4 Pro به راحتی انجام پذیر است، در کنسول بازی مایکروسافت تعویض هارد درایو کار آسانی نخواهد بود. در عوض می‌خواهیم روشی را به شما یاد بدهیم که به وسیله آن این مشکل را دور بزنید. در این روش نیازی به کارهای اضافه‌ای مانند باز کردن دستگاه یا موارد این چنینی نیست. در این روش تنها به یک هارد خارجی نیاز است.

با این روش به راحتی میزان حافظه Xbox One X خود را افزایش دهید ///// گزارشششششش دپویییییییییییییییییی

اول باید بدانید که چرا نباید هارد درایو را عوض کنید. اول این که به محض این که دستگاه خود را باز کنید دیگر شرایط گارانتی را نخواهید داشت؛ و مسئله بعد این است که برای انجام این کار نیاز به یک جعبه ابزار با وسایل پیشرفته دارید که هر کسی در خانه خود نگهداری نمی‌کند زیرا هر کدام از پیچ‌های این دستگاه با پیچ گوشتی مخصوص باز می‌شود. پس این روش را فراموش کنید.

روشی خیلی ساده‌تر از تعویض هارد درایو وجود دارد. برای این کار فقط لازم است یک هارد دیسک خارجی را برای Xbox One X خود خریداری کرده و آن را از طریق یک کابل USB به کنسول وصل کنید. به عنوان مثال، Seagate یک هارد درایو خارجی برای Xbox با ۴ ترابایت حافظه ذخیره سازی به قمیت ۱۱۹.۹۹ دلار به فروش می‌رساند. این یک راه حل ساده است که تنها با متصل کردن این هارد می‌توانید به راحتی و بدون دردسر به بازی کردن ادامه دهید. بدون این که بخواهید حتی نرم‌افزار خاصی نصب کنید.

با این روش به راحتی میزان حافظه Xbox One X خود را افزایش دهید ///// گزارشششششش دپویییییییییییییییییی

البته اگر می‌خواهید این کار را با هارد درایو خودتان انجام دهید و قصد خرید یک هارد درایو اختصاصی برای Xbox را ندارید باید از روشی زیر استفاده کنید. ابتدا باید بگوییم که روند نصب بسیار ساده است پس نگران اشتباه انجام دادن آن نباشید.

اول از همه ما فرض می‌کنیم شما از یک هارد دیسک ۲.۵ اینچی و یک محفظه خارجی استفاده می‌کنید. به آن یک کابل USB 3.0 متصل کنید و از تکان نخوردن آن مطمئن شوید. همچنین هارد دیسک خارجی را به طرف خود تنظیم کنید تا از شرایط لحظه‌ای آن آگاه شوید. اکنون دستگاه Xbox One X خود را روشن کرده و هارد درایو خارجی را به آن متصل کنید. باید چراغ محفظه خارجی روشن شود و شما صدای چرخیدن دیسک درون آن را بشونید. این علائم نشان می‌دهد که هارد دیسک شما به درستی وصل شده و آماده کار کردن است. در این مرحله، رابط کاربری ایکس باکس ظاهر خواهد شد. اگر درایو فرمت نشده باشد با استفاده از کنترل کننده Xbox خود، به گزینه "Format storage device" بروید و دکمه "A" را انتخاب کنید. در صفحه بعد، شما همچنین می‌توانید نامی برای هارد درایو خارجی خود انتخاب کنید.

با این روش به راحتی میزان حافظه Xbox One X خود را افزایش دهید

با این روش به راحتی میزان حافظه Xbox One X خود را افزایش دهید

با تائید اینکه می‌خواهید درایو مورد نظر را فرمت کنید، دستورالعمل تنظیمات را دنبال کنید. در این مرحله، رابط کاربری ایکس باکس گزینه‌ای برای نصب بازی‌ها و برنامه‌های آینده در هارد دیسک خارجی را به جای ذخیره سازی در حافظه داخلی کنسول ارائه می‌دهد. برای تائید گزینه "نصب چیز‌های جدید در اینجا" را انتخاب کنید. حالا شما باید آماده دانلود و نصب بازی‌های بیشتر در Xbox One X کنسول خود باشید.

با این روش به راحتی میزان حافظه Xbox One X خود را افزایش دهید ///// گزارشششششش دپویییییییییییییییییی

پس از انجام این کار اگر می‌خواهید بازی‌ها را از حافظه داخلی به درایو خارجی انتقال دهید، روش دیگری در ادامه وجود دارد که ممکن است مفید باشد:

ابتدا دستگاه خود را روشن کنید. اول به هر کدام از بازی‌های که می‌خواهید در کلکسیون خود بروید (چه در صفحه اصلی و چه در صفحه ذخیره سازی). دکمه منو روی کنترلر خود را فشار دهید و "مدیریت بازی" را انتخاب کنید. شما به یک صفحه جدید منتقل خواهید شد که در آن یک بخش وجود دارد که میزان حجم بازی و محل ذخیره آن را نشان می‌دهد. جعبه اطلاعات داده را با استفاده از D-pad یا جوی استیک کنترل کننده Xbox خود هایلایت کنید، سپس دکمه منو را فشار دهید. در منویی که ظاهر می‌شود، شما می‌توانید گزینه "انتقال" یا "کپی" داده‌های بازی را از داخل به درایو خارجی تغییر دهید. اگر می‌خواهید فضای بیشتری را در درایو داخلی آزاد کنید، گزینه "انتقال" را انتخاب کنید. بعد، با انتخاب گزینه ذخیره سازی خارجی (در صورتی که درایو خارجی شما متصل و فرمت شده است)، مقصد فایل خود را تائید کنید. در این مرحله، فایل‌های شما به داخل درایو خارجی منتقل می‌شوند که به کنسول وصل شده است. ممکن است کمی طول بکشد. یادتان باشد به هر دلیلی آن را جدا نکنید. فقط صبر کنید تا این روند تمام شود.

تبریک می‌گویم! شما الان حافظه ذخیره خود را افزایش دادید بدون آن که هزینه اضافی کرده و یا مجبور به باز کردن دستگاه شده باشید. با این روش دیگر لازم نیست نگران از بین رفتن گارانتی دستگاه خود باشید زیرا در واقع شما هیچ تنظیمات اضافه‌ای وارد Xbox One X نکرده‌اید. این کنسول با وجود داشتن سخت‌افزار قوی واقعا در قسمت ارتقای حافظه ضعف دارد.

البته امیدواریم به زودی مایکروسافت نیز مانند سونی قول افزایش هر چه راحت‌تر حافظه دستگاه‌های خود را بدهد. البته شاید این شرکت هیچوقت این کار را نکند اما بهتر است به انجام این کار از سوی شرکت مایکروسافت امیدوار باشی زیرا مدتی است عناوین جذابی برای این کنسول منتشر می‌شوند.

گزارش از مصطفی عسگری

بیشتر بخوانید: محصولات آینده اپل دنیا را شگفت‌زده خواهد کرد +جزئیات

انتهای پیام/

نحوه افزایش میزان حافظه کنسول Xbox One X بدون باز کردن آن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با این روش به راحتی میزان حافظه Xbox One X خود را افزایش دهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..