تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کراس اور الکتریکی فورد موستانگ امسال عرضه می‌شود

شرکت فورد قصد دارد اولین کراس‌اور الکتریکی خود را تا اواخر سال ۲۰۱۹ برای رقابت با تسلای مدل Y معرفی کند. این خودرو ظاهر و پلتفرمی مشابه فورد موستانگ خواهد داشت.

 اولین خودروِ الکتریکی فورد کراس‌اوری پلاگین هیبریدی برپایه‌ی موستانگ خواهد بود که برای رقابت با تسلای مدل Y عرضه می‌شود. پیش‌تر، فورد هنگام مراسم معرفی تسلا مدل Y توییتی با مضمون «اسب‌هایتان را نگه دارید» منتشر کرده بود. می‌توان گفت شرکت فورد با این توییت طعنه‌آمیز شرکت تسلا را از معرفی رقیبی جدید برای مدل Y باخبر کرده است.

کراس اور الکتریکی فورد

به‌گزارش CNBC، شرکت فورد با انتشار این توییت، به‌طور مشخص تسلا را هدف قرار داده است. با استناد بر صحبت‌های جو هینریچ، مدیرعامل شرکت فورد، کراس‌اور الکتریکی موستانگ هم‌زمان با تسلای مدل Y به بازار عرضه خواهد شد؛ اما تاکنون مشخصات ظاهری و فنی این کراس‌اور اعلام نشده است. هینریچ دراین‌باره می‌گوید:

شرکت با سرعت چشمگیری به‌سمت تولید خودرویی می‌رود که پیش‌تر، با نام کراس‌اور الکتریکی فورد موستانگ از آن یاد می‌شد. در همان زمان، تسلا هم مدل Y را به‌ بازار عرضه خواهد کرد.

کراس اور الکتریکی فورد

مقاله‌های مرتبط:

بنابراین، هر دو نمونه‌ی فورد و تسلا تا اواخر سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شوند. قیمت درنظر گرفته‌شده برای تسلای مدل Y از ۳۹,۰۰۰ دلار آغاز می‌شود و تا ۶۰,۰۰۰ دلار افزایش پیدا می‌کند. بااین‌حال، هنوز قیمت کراس‌اور الکتریکی فورد مشخص نیست.

اطلاعاتی که تاکنون از این خودرو به‌دست آمده، از قدرتمندبودن آن و بهره‌مندی از برد مسافتی ۴۸۰ کیلومتربرساعت خبر می‌دهند. به‌غیر از این، حتی نام خودرو هم مشخص نیست و به‌گفته‌ی فورد، نام کراس‌اور الکتریکی آن‌ها Mach1 نخواهد بود. احتمال انتخاب نام مدل E هم برای خودروِ یادشده وجود دارد. تاکنون، فورد حضور قدرتمندی در کلاس خودروهای الکتریکی نداشته و این بسیار هیجان‌انگیر است که تا اواخر سال جاری، این شرکت رقیب الکتریکی تسلای مدل Y را معرفی می‌کند. با ظهور خودروهای الکتریکی پیشرفته و قدرتمند، سال ۲۰۲۰ برای شرکت تسلا سال دشواری خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کراس اور الکتریکی فورد موستانگ امسال عرضه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..