تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی ۲۲نمایشگاه صنایع دستی در سطح استان مازندران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ساری ،سیف الله فرزانه، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در جلسه ستاد خدمات اجرایی سفر نوروزی اظهارکرد: میزان مسافرین مقیم نوروزی از روز ۲۷اسفندماه سال گذشته تا ساعت ۸ صبح امروز را دو میلیون و ۳۷۰هزار و ۵۶۰نفر است که در حال حاضر مازندران رتبه نخست را دارد.

وی تعداد ۲۵مورد اخطار به تأسیسات گردشگری داده شد، گفت: کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یکهزار و ۶۹۲مورد بازدید از اماکن رفاهی و اقامتی داشتند.

فرزانه با بیان اینکه به دلیل شرایط جوی از میزان چادرخوابی در سطح استان کاهش یافته است،افزود: در حال حاضر بیش از ۸۰درصد واحدهای اقامتی استان اشغال شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه ۷نفر خارجی به شهرساری وارد شدند،افزود:این افراد به بازدید از نقاط دیدنی و موزه کلبادی پرداختند.

فرزانه با اشاره به اینکه برنامه کارگاه گردی برای نخستین بار از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای معرفی و شناخت مسافران نسبت به ظرفیت های بومی و ستنی استان اجرا می شود، ادامه داد:از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۲۵مورد کارگاه گردی از سوی مسافرین صورت گرفت.

وی با بیان اینکه از فردا ۲۲نمایشگاه صنایع دستی در سطح استان افتتاح می شود، گفت:از این تعداد ۵نمایشگاه صنایع دستی به صورت ملی در شهرستان های رامسر،نوشهر، چالوس،نور و ساری، ۳نمایشگاه منطقه‌ای و ۱۴ نمایشگاه استانی برپا می شود.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی ۲۲نمایشگاه صنایع دستی در سطح استان مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..