تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری از بازگشت ۴ مرزبان ربوده شده به وطن

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  چهار نفر از مرزبانان ربوده شده به نام‌های محمود هرمزی، پدرام موسوی، کیانوش بابایی و عبدالکریم شریفی با استقبال سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه وارد تهران شدند. بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در نخستین دقایق روز پنج‌شنبه یکم فروردین ماه ۹۸ از آزادی ۴ مرزبان ایرانی خبر داده بود. این مرزبانان پنج ماه پیش در مرز با پاکستان ربوده شده بودند.

قاسمی ضمن اعلام این خبر، با تقدیر از دولت و ارتش پاکستان برای عملیات موفق آزادسازی مرزبانان ایرانی اعلام کرد: "امیدواریم مرزبانان باقیمانده نیز هرچه سریع‌تر رهایی یافته و به سلامت به کشور بازگردند."

بنا به گفته محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور هنوز ۶ نفر دیگر از مرزبانان ایرانی در اختیار گروه جیش‌العدل قرار دارند.

بازگشت ۴ مرزبان ربوده شده به وطن + عکس

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری از بازگشت ۴ مرزبان ربوده شده به وطن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..