تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجام ۶۳۰ مأموریت‌ نوروزی توسط اورژانس لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان، حسین‌علی رفایی با اشاره به آمار مأموریت‌های ایام نوروز اورژانس ۱۱۵ لرستان اظهار کرد: این مرکز از بیست و پنجم اسفند ۹۷ تا امروز ۶۳۰ مأموریت را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد کل مصدومین این مدت ۶۵۱ مورد، کل مأموریت تصادفی ۱۲۱ مورد، کل مأموریت غیرتصادفی ۵۰۹ مورد بوده است

رئیس سازمان اورژانس لرستان مجموع تصادف‌های شهری و جاده‌ای استان از ۲۵ اسفند تا اول فروردین را ۱۴۷ مورد خواند و افزود: همچنین طی این مدت ۲۰۷ ویزیت توسط پایگاه‌های سلامت لرستان انجام شده است.

اورژانس هوایی و خدمات مطلوب

رفایی تصریح کرد: اورژانس هوایی لرستان نیز چهار پرواز در ایام نوروز توسط ۲ بالگرد اورژانس هوایی خرم‌آباد و الیگودرز برقرار کرده است.

وی اظهار داشت: سازمان اورژانس لرستان با ۷۰ پایگاه شهری وجاده‌ای، هشت ایستگاه سلامت نوروزی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ فروند بالگرد، ۱۰ دستگاه موتورآمبولانس و ۴۴۰ کارشناس فوریت‌ها به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌دهی به مسافرین نوروزی هستند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجام ۶۳۰ مأموریت‌ نوروزی توسط اورژانس لرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..