تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورزشکاران برای سیل آق‌قلا از مردم کمک خواستند

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به وضعیت بحرانی استان گلستان و مازندران بعد از وقوع سیل، تعدادی از چهره‌های ورزشی با انتشار پست‌هایی در صفحات مجازی خود نسبت به این حادثه واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: سیل آق‌قلا موجب اختلال در شبکه ارتباطی شده است 

 وریا غفوری بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران و یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان با انتشار استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود تصویری از یکی از مناطق زیر آب رفته را با هشتگ کمک به اشتراک گذاشت.

ورزشکاران برای سیل آق قلا از مردم کمک خواستند

فرهادقائمی، عضو تیم ملی والیبال هم که خود اهل گنبدکاووس است درباره وضعیت بحرانی مردم سیل‌زده گلستان استوری را در حساب کاربری شخصی خود به اشتراک گذاشت. او که شرایط فعلی این منطقه زلزله‌زده را توصیف کرده است از کامیون‌داران و تراکتورداران تقاضای کمک کرد.

ورزشکاران برای سیل آق قلا از مردم کمک خواستند

شایان ذکر است؛ بارش شدید باران در روزهای گذشته باعث روان شدن سیل شدید در شهرستان آق قلا و جاده منتهی به گنبدکاووس شده است. روز گذشته فرماندار شهرستان آق قلا اعلام کرد: هشت روستای آق‌قلا به دلیل محاصره سیلاب تخلیه می‌شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورزشکاران برای سیل آق‌قلا از مردم کمک خواستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..