تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشریح ویژه‌برنامه‏‌های تحویل سال نو در حرم امام رضا (ع)

تشریح ویژه‌برنامه‏‌های تحویل سال نو در حرم امام رضا (ع)به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام والمسلمین رضاعلی عزیزی سرپرست معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در تشریح این برنامه‎ها گفت: برنامه تحویل سال نو در حرم مطهر رضوی چهارشنبه ۲۹ اسفندماه از ساعت ۲۰ با قرائت قرآن توسط سینا فتحی قاری بین المللی حرم مطهر رضوی آغاز خواهد شد.


وی تصریح کرد: پس از قرائت قرآن نمایش آئینی آداب زیارت به صورت زنده اجرا خواهد شد و در ادامه محمدرضا سرشار به داستان‌خوانی با موضوع امام علی (ع) خواهد پرداخت.

اجرای سرود محمد گلریز

سرپرست معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه برای لحظه تحویل سال برنامه‎های متعدد و متنوعی تدارک دیده شده است، گفت: مدیحه‌سرایی مهدی‌رضایی، اجرای سرود محمد گلریز و برگزاری درس‎هایی از قرآن با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی از دیگر برنامه‎های مراسم تحویل سال نو است که طبق برنامه‎ریزی‌های صورت گرفته برگزار می‎شود.


حجت الاسلام والمسلمین عزیزی افزود: بعد از برنامه سخنرانی، پخش کلیپ و مشاعره، دعای توسل توسط حاج مهدی سماواتی قرائت می‎شود.


وی مرضیه هاشمی را به عنوان مهمان ویژه‌ای معرفی کرد که در مراسم سال نو به سخنرانی خواهد پرداخت و تصریح کرد: در ادامه برنامه گروه‎های سرود آوای رضوان و نوای یاس و همچنین صابر خراسانی به سرودخوانی و شعرخوانی و سردار فضلی به روایت خاطرات دفاع مقدس خواهند پرداخت و در میان برنامه نیز مصاحبه زنده با معتکفان مسجد گوهرشاد به نمایش گذاشته می‌شود.

سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی

سرپرست معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: طبق برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته در ساعت ۱۲:۱۵ تولیت آستان قدس رضوی سخنرانی خواهند داشت و در ادامه سید مهدی میرداماد به مدیحه سرایی می‌پردازد که در هنگام مداحی پرچم بارگاه منور حضرت علی (ع) به وسیله خادمان در جایگاه برنامه به اهتزاز در می‌آید.


حجت الاسلام والمسلمین عزیزی افزود: مسابقه‌ای طراحی شده که از طریق نمایشگر‌ها پخش خواهد شد و در پایان مراسم به قید قرعه به شرکت‌کنندگان در این برنامه هدایایی اعطا می‌شود.


وی تصریح کرد: با توجه به اینکه لحظه تحویل سال مصادف با شام ولادت حضرت علی (ع) است، سعی خواهد شد که بعد از سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی، ارتباط مستقیم تصویری با حرم امام علی (ع) صورت بگیرد.

جمع‌‏خوانی دعای تحویل سال

سرپرست معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با لحظه تحویل سال به صورت جمع‏ خوانی دعای تحویل سال با حضور خادمان بارگاه منور رضوی قرائت خواهد شد و زائران نیز همراهی خواهند کرد.


حجت الاسلام والمسلمین عزیزی افزود: پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری از طریق نمایشگر‌های پهن پیکر حرم مطهر رضوی و قرائت زیارت امین الله توسط سعید حدادیان حسن ختام برنامه‌های لحظه تحویل سال حرم امام رضا (ع) است.


وی تصریح کرد: همه خادمان و مسئولان آستان قدس رضوی در صدد آن هستند که برنامه لحظه تحویل سال با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود تا در اذهان زائران عزیز خاطره‌ای خوش و معنوی به جا بماند.

انتهای پیام//ج.ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشریح ویژه‌برنامه‏‌های تحویل سال نو در حرم امام رضا (ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..