تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوانان الگوهای جهادی امروز هستند/ مسئولان باید از تولید حمایت کنند

ساعت: 17:44 منتشر شده در مورخ: 1398/01/02 شناسه خبر: 1469987

امام جمعه موقت بجنورد جوانان را الگوهای جهادی امروز برشمرد و گفت: جوان اگر به میدان بیاید می تواند حماسه و معجزه بیافریند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه، با اشاره به موضوع گام دوم انقلاب اسلامی اظهار  کرد: در طول دوران انقلاب اسلامی هم، جوانان یاری گر انقلاب و دفاع مقدس بوده اند و بیش از 70 درصد رزمندگان جوانان بوده و بخش زیادی از فرماندهان در دوران دفاع مقدس را قشر جوان تشکیل می دادند.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: در بحث دفاع از حرم نیز جوانان نقش بسیار مهمی را ایفا کردند و همین جوانان بودند که در عراق و سوریه کار را به جایی رساندند که در حال حاضر مسئولان کشوری ما با افتخار به این کشورها سفر می کنند و قراردادهای اقتصادی را منعقد می کنند.

وی تصریح کرد: البته گروهی نیز بوده اند که تحت عنوان ترمز انقلاب اسلامی از آن ها یاد می شود که این گروه ها شامل نظام استکباری، منافقان و فتنه گرانی هستند که هر از چندگاهی اغتشاش در کشور ایجاد می کنند.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال «رونق تولید» توسط رهبری گفت: مسئولان باید از تولید حمایت کنند، تولیدکننده در بخش کشاورزی، دامداری و صنعت را مورد توجه قرار دهند و نگذارند کارخانه ها تعطیل شود.

وی افزود: استکبار که در برهه ای از زمان، به صورت نظامی با ما دشمنی داشت امروز برای اینکه نظام اسلامی را ساقط کند و از بین ببرد راه جنگ اقتصادی را در پیش گرفته است.

وی افزود: دشمن می داند، تنها راه برای رسیدن به هدفش، جنگ اقتصادی است بنابراین مسئولان وظیفه سخت تری دارند و باید برای مقابله با دشمنان باید برنامه ریزی کنند.

وی به سالروز وفات حضرت زینب(س) اشاره کرد و گفت: این بانوی بزرگ، در مسیر دفاع از ولایت، در مدینه پیوسته پیام کربلا را تبیین کرده و علیه حکومت وقت و کسانی که به نام دین ظلم و جنایت می کردند، سخن می گفت.

امام جمعه موقت بجنورد اظهار داشت: این افشاگری ها سبب تبعید ایشان شد و در شام از دنیا رفت، حضرت زینب(س) همیشه برای ما الگو بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوانان الگوهای جهادی امروز هستند/ مسئولان باید از تولید حمایت کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..