تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گاز تمامی شهر‌ها و روستا‌های گلستان وصل است

۸۴۴۸۸۹

۱۲۲ 

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از پایداری و وصل جریان گاز تمامی 30 شهر و 860 روستای بهره‌مند از گاز استان خبر داد.

ایسنا: محمدرحیم رحیمی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان اظهار کرد: سیلاب باعث بوجود آمدن خسارت هایی به تاسیسات زیربنایی گاز بویژه در شهرستانهای گنبدکاووس، آق قلا و گمیشان شد که حضور به موقع مسئولین امر و ایجاد تمهیدات لازم، خوشبختانه تاکنون هیچگونه مشکلی برای تاسیسات گاز رسانی بوجود نیامده و با مدیریت صحیح انجام شده، گاز هیچ یک از شهرها و روستاهای استان قطع نشده و جریان گاز تمامی آنها وصل و استمرار دارد.

وی افزود: از روز اول بارش بارش ها در استان همراه با معاونین شرکت و روسای ادارات گاز رسانی به طور مستمر تاسیسات گاز مناطق مورد نظر را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادیم، تا مساله ای بوجود نیاید.

رحیمی با بیان اینکه برخی از رسانه های خبری مخالف با نظام مقدس جمهوری اسلامی، جهت تشویش اذهان عمومی با مخابره خبرهای کذب در صدد ضربه به انقلاب هستند، گفت: مردم ولایت مدار، فهمیم و آگاه کشور عزیزمان مطمئن باشند که مسئولین کشور همواره در کنارشان ایستاده اند و هر زمان که لازم باشد به صورت شبانه روزی با تمامی توان و ظرفیت ها به آنها خدمت خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گاز تمامی شهر‌ها و روستا‌های گلستان وصل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..