تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژاپن۰- کلمبیا۱/ انتقام گیری کی روش و سه رنگ‌ها از سامورایی‌ها

ژاپن۰- کلمبیا۱/ انتقام گیری کی روش و سه رنگ‌ها از سامورایی‌هابه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال کلمبیا از ساعت ۱۴:۵۰ دقیقه در نخستین بازی خود با هدایت کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در ورزشگاه نیسان یوکوهاما به مصاف ژاپن رفت و در نهایت با نتیجه یک بر صفر شاگردان هاجیمه موریاسو را شکست داد.

تک گل این بازی را که در حضور حدود ۶۵ هزار تماشاگر برگزار شد رادامل فالکائو، ستاره تیم موناکو فرانسه در دقیقه ۶۴ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. البته او یک بار دیگر هم در این نیمه موفق به گلزنی شد که داور به دلیل خطای هند آن را مردود اعلام کرد.

کلمبیا که برای حضور در کوپا آمه ریکا ۲۰۱۹ بازی‌های تدارکاتی را پشت سر می‌گذارد چهار روز دیگر یعنی ۶ فروردین در ورزشگاه جام جهانی سئول با کره جنوبی بازی می‌کند.

با شکست امروز سامورایی‌ها مقابل سه رنگ‌ها (لقب تیم ملی کلمبیا) شاگردان کارلوس کی روش انتقام شکست در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ را از ژاپن گرفتند.

ضمن اینکه سرمربی پرتغالی هم که کمتر از ۲ ماه پیش (۸ بهمن ۹۷) در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا با تیم ملی ایران سه بر صفر مغلوب ژاپن شده بود با برتری در ورزشگاه نیسان یوکوهاما به نوعی انتقام آن شکست را از آبی پوشان ژاپنی گرفت.

بیشتر بخوانید: حریف ایران به دنبال انتقام از کارلوس کی روش

انتهای پیام/

برتری شاگردان کی روش برابر ژاپن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژاپن۰- کلمبیا۱/ انتقام گیری کی روش و سه رنگ‌ها از سامورایی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..