تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات معجزه آسای کودکان توسط پلیس در حادثه آتش سوزی + فیلم

نجات معجزه آسای کودکان توسط پلیس در حادثه آتش سوزی + فیلم///// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماموران پلیسی که توانسته بودند جان کودکانی را که در یک حادثه آتش سوزی از یک آپارتمان به پایین پرتاب شده بودند نجات دهند مورد تمجید کابران قرار گرفتند. در این حادثه که صبح روز سه شنبه در شهر "دموین"، مرکز ایالت آیووا آمریکا رخ داد این چهار مامور پلیس توانستند جان سه کودک را نجات دهند. این کودکان توسط مادرشان از طبقه سوم یک آپارتمان که غرق شعله‌های آتش بود به پایین پرتاب شده بودند.

پس از این حادثه آتش سوزی ماموران پلیس محلی پیش از رسیدن آتش نشانان در محل حادثه حاضر شده بودند. در حالی که دود زیادی از آپارتمان در حال خارج شدن بود ماموران پلیس از مادر این سه کودک خواستند تا فرزندان خود را به پایین پرتاب کند. در ویدئویی که منتشر شده است لحظه پرتاب کردن این سه کودک توسط مادرشان به پایین آپارتمان را نشان می‌دهد. در این ویدئو صدای یکی از ماموران پلیس شنیده می‌شود که خطاب به مادر این سه کودک فریاد می‌زند: " هی. اونها را بنداز پایین. من اون‌ها رو می گیرم."

این حادثه آتش سوزی در ساعت ۳.۱۴ دقیقه بامداد روز سه شنبه رخ داده بود. بنا به گزارش رسانه‌های محلی آمریکا در این حادثه کودک، پلیس یا مامور آتش نشانی دچار جراحت نشدند. بنا به گفته یکی از ماموران آتشنشانی محلی هنوز مشخص نیست در لحظع وقوع حادثه چند نفر در داخل آپارتمان حضور داشتند. سرانجام آتشنشانان موفق به مهار آتش شدند.

تحقیقات در مورد علت وقوع این حادثه آتش سوزی ادامه دارد. گفته می‌شود به اتاقی که ابتدا آتش سوزی از آنجا شروع شد خسارت زیادی وارد شده است. ماموران پلیسی که توانستند جان این سه کودک را نجات دهند به نام‌های " کول جانسون، کرایک واسکوئز، تیلور کیلر و کیسی ساندرز بودند. اداره پلیس محلی در دموین این ویدئو به همراه اسانی این چهار مامور پلیس وظیفه شناس را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد. این مرکز پلیس با یک کپشن این ویدئو را منتشر کرد. در این کپشن آمده است: " لطفا به ما در قدردانی از این چهار مامور که جان سه کودک را نجات دادند ملحق شوید. این ماموران هر روز صبح خانه‌های خود را ترک می‌کنند تا امنیت و ایمنی را در شهر ما برقرار کنند. "
انتشار این ویدئو در فیسبوک موجب شد تا این ماموران پلیس مورد تمجید کاربران قرار بگیرند. بسیاری از کاربران با درج کامنت‌هایی وظیفه شناسی این ماموران پلیس را مورد ستایش قرار دادند.

انتهای پیام/

 وظیفه شناسی ماموران پلیس ناجی جان سه کودک شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات معجزه آسای کودکان توسط پلیس در حادثه آتش سوزی + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..