تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم سیل زده گلستان نیازمند کمک بیشتر دولت

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  آیت الله نور مفیدی امام جمعه گرگان و نماینده، ولی فقیه گلستان در نماز وحدت آفرین جمعه گفت: روز‌های پایانی سال برخی نقاط استان دچار سیل زدگی وخسارت‌های مالی بسیاری به مردم وارد شد که رد این شرایط دولت باید توجه بیشتری به مردم آسیب دیده داشته باشد.


وی افزود:علت این حادثه بارش بیش از حد معمول و سرریز شدن آب از رودخانه‌ها و سیلاب بوده است که اکنون برخی مردم نقاط مختلف استان را گرفتار سیلاب کرده است.


آیت الله نور مفیدی افزود:شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا در شرایط سختی قرار دارند و وضعیت مردم نا مناسب است.


وی افزود:از همه مسئولان و مردم تقاضا می‌کنم در حد توان خود با غذا‌های گرم، وسایل نقلیه و اقلام مورد نیازی که اعلام
آیت نور مفیدی همچنین از خسارت به وجود آمده از سیلاب در استان گفت:تا کنون و براساس آمار ارائه شده به صورت تقریبی ۱۸۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی،۷ هزار هکتار از باغات استان، حدود یک هزار و ۵۰۰ خانه شهری و۵ هزار خانه روستایی آسیب دیده است.


وی درپایان مجدد بر همکاری و هم بستگی مردم و مسئولان تاکید کرد و گفت::مسئولان و مردم با همبستگی بیشتر به مردم سیل زده کمک کنند و مردم حادثه دیده گلستان نیازمند حمایت بیشتر دولت هستند تا از این مشکل رهایی یابند.


انتهای پیام /ح


دولت توجه بیشتری به سیل زدگان گلستان داشته باشد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم سیل زده گلستان نیازمند کمک بیشتر دولت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..