تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی از قرآن تاریخی نگل

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز جمعه ۲ فروردین ۹۷ با حضور در روستای نگل از قرآن تاریخی این منطقه بازدید کرد.

معاون رئیس جمهوری همچنین با حضور در جمع مردم روستای نگل گفت: روستاها، شهر‌ها و تمام مناطق کردستان دارای ظرفیت‌های بسیاری است که باید به گردشگران معرفی شود.

او ادامه داد: برنامه ریزی برای توسعه گردشگری استان کردستان و شهر‌های غربی کشور آغاز شده است و امیدواریم در آینده شاهد رشد و رونق بیشتر اقتصادی در این مناطق باشیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اضافه کرد: رسیدگی به وضعیت راه‌ها و موضوعاتی که مردم خونگرم روستای نگل مطرح کردند را پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/ع

بازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی از قرآن تاریخی نگل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی از قرآن تاریخی نگل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..