تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکان بیش از ۱۰۵ هزار مسافر نوروزی در اماکن اقامتی قم

اسکان بیش از ۱۰۵ هزار مسافر نوروزی در اماکن اقامتی قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مختاری،معاون گردشگری استان قم از اسکان بیش از ۱۰۵ هزار زائر و مسافر نوروزی در اماکن اقامتی در یکم فروردین  خبر داد.

وی افزود: از این تعداد ۲۳ هزار و ۸۹۹ نفر در اماکن اقامتی رسمی میراث فرهنگی، ۴۷ هزار نفر در مدارس و بیش از ۳۴ هزار نفر در سایر مراکز اقامتی اسکان یافته اند.

مختاری با اشاره به جزئیات آمار اسکان ۲۳ هزار و ۸۹۹ نفر مسافران نوروزی در اقامتگاه‌های رسمی میراث فرهنگی افزود: از این تعداد ۴۷۴۸ نفر در هتل ها، ۲۳۲۹ نفر در هتل آپارتمان ها، ۷۵۶۸ نفر در مهمان پذیر‌ها و ۹۲۵۴ نفر در خانه مسافر‌های سطح استان اقامت داشته اند.

معاون گردشگری استان به اسکان مسافران در سایر اماکن اقامتی استان اشاره کرد و ادامه داد: طی روز‌های پایانی سال ۹۷بیش از ۴۷ هزار نفر در مدارس و بیش از ۳۴ هزار نفر در زائر سراها، ورزشگاه ها، کمپینگ‌های شهرداری و زائرسرای مسجد مقدس جمکران اقامت داشتند.

به گفته مختاری ۳۵ هتل، ۲۷ هتل آپارتمان، ۶۴ مهمان پذیر و ۱۶۶ خانه مسافر با مجوز میراث فرهنگی در ایام نوروز آماده پذیرایی از مسافران و زائران در شهر کریمه اهل بیت (س) است.

انتهای پیام/ش

مسافران نوروزی قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکان بیش از ۱۰۵ هزار مسافر نوروزی در اماکن اقامتی قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..