تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت پشتیبان تولید و برطرف کننده موانع آن باشد/جوانان نقش اصلی را در تحقق شعار سال برعهده دارند

دولت پشتیبان و برطرف کننده موانع تولید باشد/جوانان نقش اصلی را تحقق شعار سال برعهده دارندبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت‌الله  سعیدی،امام جمعه قم در نخستین خطبه‌های نماز جمعه  قم در سال جدید، با تاکید بر اینکه صبر و استقامت زینب (س) جریان کربلا را در تاریخ ماندگار کرد اظهار کرد: زینب اسطوره بارز مقاومت در برابر ظلم ظالمان و مبلغ ظلم‌ستیزی بود.

وی با اشاره به برپایی مراسم معنوی اعتکاف همزمان با ایام تحویل سال تصریح کرد: امیدواریم امسال سال خوبی برای همه ملت ایران با تحقق شعار مد نظر رهبری باشد.

امام جمعه قم با اشاره به شعار سال ۹۸ اظهار کرد: شعار سال در چارچوب اصل ۱۱۰ قانون اساسی برای جهت‌دهی مسیر جمهوری اسلامی است؛ این شعار تعیین نقشه کلی راه برای خواص و ایجاد حساسیت برای همگان است. رهبری با تحلیل شرایط موجود و بررسی آسیب‌ها و نقاط قوت و درک فاصله و وضعیت امروز سعی می‌کنند نظر جامعه را نسبت به اولویت‌ها و مسائل ضروری نظام و کشور و مردم جلب کنند.

وی با تاکید بر اینکه تحقق شعار سال در دستیابی نظام به اهدافش تاثیر زیادی دارد خاطرنشان کرد: دشمنان سیاه‌نمایی زیادی در خصوص نظام اسلامی داشتند، اما رهبری تاکید کردند که ملت ایران بسیار خوش درخشیدند چراکه دشمنان نقشه‌ها برای امت داشتند و صلابت ملت ایران نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه شعار امسال در ادامه و مکمل شعار‌های سال‌های قبل است تصریح کرد: اگر تولید راه بیفتد در اقتصاد کشور نقش اساسی دارد و امید است دولت پشتیبان و برطرف کننده موانع تولید در کشور باشد.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی گفت: انتظار ما از غربی‌ها خیانت و خنجر از پشت زدن است؛ خیانتی که آن‌ها در برجام کردند اینقدر آشکار بود که همگان اذعان کردند که اعتماد به آن‌ها درست نیست.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه برای تحقق شعار سال شناخت ظرفیت‌ها، برنامه‌ریزی و شناخت کمبود‌ها و آسیب‌ها و مقابله با موانع ضروری است گفت: نقش اصلی این راهبرد و شعار رهبری بر عهده جوانان است و تنگنا‌ها مسیرساز برای پیشرفت بیشتر و اتکا به توان داخلی است.

وی ادامه داد: دشمنان نقشه‌ها کشیدند تا نگذارند اراده ملت ایران شکل بگیرد و در باور‌های دینی و اعتقادی جوانان ما رخنه کنند؛ هجومی که دشمنان به اعتقادات جامعه دارند و به دنبال ترویج بی حجابی و بی‌عفتی در جامعه هستند باید مراقبت شود و جوانان وحدت را حفظ کرده و مرز‌ها را با دشمن اندک کنند.

سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت ستاد تسهیلات نوروزی برای خدمت‌رسانی به زائرین و مسافرین گفت: خوشبختانه تلاش شده بخش عمده مشکلات و کاستی‌ها جبران شده و خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

انتهای پیام/ش

نخستین خطبه های نماز جمعه قم در سال جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت پشتیبان تولید و برطرف کننده موانع آن باشد/جوانان نقش اصلی را در تحقق شعار سال برعهده دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..