تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک بلاعوض برای بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیلاب

ساعت: 15:33 منتشر شده در مورخ: 1398/01/02 شناسه خبر: 1469916

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیلاب و تهیه لوازم معیشتی، تسهیلات و کمک بلاعوض پرداخت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، عزیزالله مهدیان معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امروز پس از بازدید از شهرها و روستاهای سیل زده گلستان این خبر را اعلام کرد و گفت: در شهرها 50 میلیون تومان تسهیلات، یازده میلیون تومان کمک بلاعوض، پانزده میلیون تومان تسهیلات معیشتی و دو میلیون تومان تسهیلات معیشتی پرداخت می شود.

وی افزود: برای روستاها نیز 35 میلیون تومان تسهیلات، ده میلیون تومان تسهیلات معیشتی که تا 15 میلیون تومان قابل افزایش است، ده میلیون تومان کمک بلاعوض و دو میلیون تومان کمک بلاعوض معیشتی در نظر گرفته شده است.

مهدیان اضافه کرد: به محض اینکه بانک ها آغاز به کار کردند برای خسارت دیدگان پرونده تشکیل و پرداخت و بازسازی، خیلی سریع آغاز می شود.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک بلاعوض برای بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..