تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای عبور از مشکلات اقتصادی باید در برابر نقشه‌های نظام استکباری ایستاد

برای عبور از مشکلات اقتصادی باید در برابر نقشه‌های نظام استکباری ایستادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت‌الاسلام رضا نوری امام جمعه موقت بجنورد در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بجنورد با اشاره به انتخاب شعار سال ۹۸ تحت عنوان «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: تحقق این شعار با تلاش مردم و برنامه‌ریزی دقیق مسئولان قابل اجرا است، بنابراین برای رفع فقر و عبور از مشکلات اقتصادی باید در برابر نقشه‌های نظام استکباری ایستاد.

نوری افزود: مسئولان برای تحقق شعار سال سخنان رهبر معظم انقلاب را باور و جامعه عمل بپوشانند تا شاهد دگرگونی حوزه اقتصادی باشیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر رونق تولید مهم‌ترین مسئله کشور است چرا که دشمن اقتصاد را نشانه گرفته و برای بیرون آمدن از این جنگ باید بخش‌های تولیدی را فعال کرد.

امام جمعه موقت بجنورد تصریح کرد: مسئولان برای رونق گرفتن تولید در بخش کشاورزی، دامداری و صنعت فعالان این حوزه‌ها را حمایت و در هیچ شرایطی نگذارند تعطیل شوند.

نوری با اشاره به افزایش قیمت تجهیزات مورد نیاز کشاورزان بیان کرد: بااین‌وجود هیچ گونه افزایشی قیمتی برای خرید محصولات کشاورزی وجود نداشته که این به کشاورز ضربه وارد می‌کند.

وی همچنین به صف‌های طولانی گوشت قرمز، گوشت مرغ و برنج اشاره کرد و افزود: ضرورت دارد مسئولان در این رابطه تدبیری اندیشه کنند.

امام جمعه موقت بجنورد اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران از ابتدا به دنبال ضربه زدن به نظام بوده‌اند و از هیچ اقدامی فروگذاری نکرده‌اند، حال که جنگ اقتصادی را در پیش گرفته‌اند برای مبارزه با آن‌ها باید سخنان رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار قرار داد.

نوری همچنین بر حضور جوانان در جامعه تاکید کرد و گفت: مسئولان به نقش جوانان در جامعه اهمیت دهند آن طور که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، بر نقش جوانان تاکید داشته‌اند.

وی بیان کرد: حضور جوانان همیشه در سرنوشت کشور حائز اهمیت بوده و اکنون باید از آنان در جهت پیشبرد اهداف استفاده کرد.

انتهای پیام/ب

صحبت های امام جمعه بجنورد در خصوص رونق تولید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای عبور از مشکلات اقتصادی باید در برابر نقشه‌های نظام استکباری ایستاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..