تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷۰ درصد شهر مرزی آق قلا در محاصره سیل است

۸۴۴۸۵۶

۳۷ 

فرماندار شهرستان مرزی آق قلا در شمال غرب استان گلستان و هم مرز با ترکمنستان گفت: با وجود تلاش فراوان نیروهای امدادرسان در رفع مشکلات ناشی از سیل و روان آب ناشی از سرریز شدن سدهای منطقه، حدود 70 درصد سطح شهر به زیر آب رفته و همچنان در محاصره سیل است.

ایرنا: فرماندار شهرستان مرزی آق قلا در شمال غرب استان گلستان و هم مرز با ترکمنستان گفت: با وجود تلاش فراوان نیروهای امدادرسان در رفع مشکلات ناشی از سیل و روان آب ناشی از سرریز شدن سدهای منطقه، حدود 70 درصد سطح شهر به زیر آب رفته و همچنان در محاصره سیل است. امانگلدی ضمیر اظهار داشت: اگر چه با تمام توان در حال امدادرسانی و کمک به رفع این مشکل هستیم اما گستردگی مناطق خسارت دیده، مانع جدی و اصلی تسریع در فرایند خدمت رسانی و رفع کامل مشکلات است.

وی بیان کرد: علاوه بر شهر 14 روستای آق قلا نیز در محاصره کامل سیل قرار داشته و نیازمند امدادرسانی هستند.
ضمیر ادامه داد: برخی از این روستاها تخلیه شده و برخی دیگر هم به دلیل دشواری در استفاده از منازل در حال تخلیه است.

فرماندار آق قلا گفت: به برخی از این روستاها به صورت هوایی امداد رسانی شده و اقلام مورد نیاز با استفاده از بالگرد در اختیار آنان قرار می گیرد.

وی بیان کرد: ساکنان مناطق شهری و روستایی آق قلا که منازل خود را به دلیل خسارت ناشی از سیلاب تخلیه کرده اند در روستای محمدآباد و نمایشگاه بین المللی گرگان با امکانات مورد نیاز و کافی اسکان داده خواهند شد.

شهرستان آق قلا از شمال با کشور ترکمنستان همسایه است.

بارندگی اخیر توام با طوفان خسارات زیادی در گلستان بر جای گذاشت و جان 2 کودک را در شهرهای کلاله و مینودشت گرفت.

از روز دوشنبه گذشته و با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اخیر بیش از 300 میلمتر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷۰ درصد شهر مرزی آق قلا در محاصره سیل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..