تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیسلایک روز؛ پرسپولیس «امید» ندارد

۸۴۴۸۴۵

۵۱۷ 

روز گذشته اسامی 23 بازیکن تیم ملی امید برای شرکت در رقابت‌های مقدماتی المپیک2020 توکیو اعلام شد.

آی اسپورت: روز گذشته اسامی 23 بازیکن تیم ملی امید برای شرکت در رقابت‌های مقدماتی المپیک2020 توکیو اعلام شد. نکته قابل توجه لیست اعلامی از سوی زلاتکو کرانچار این است که پرسپولیس هیچ نماینده‌ای در این فهرست ندارد. اتفاقی که اصلا نمی‌تواند خبر خوبی برای قرمزها باشد.

پرسپولیس طی فصول گذشته همواره ستاره‌های سرشناس و بزرگی را جذب کرده و در ترکیب خود داشته. در همین فصل هم با گشوده شدن دوباره پنجره‌های نقل و انتقالاتی، نفراتی چون مهدی ترابی، سروش رفیعی و مهدی شیری به پرسپولیس پیوستند و این نشان می‌دهد که پرسپولیس به طور کلی چندان اعتقادی به سرمایه‌گذاری روی جوانان ندارد.

این در حالی است که استقلال در لیست فعلی بازیکنانی مثل امید نورافکن و مهدی قائدی را دارد و نفراتی مثل اللهیار صیادمنش و رضا آذری هم صرفا بخاطر مصدومیت این بازی‌ها را از دست داده‌اند وگرنه حتما در لیست کرانچار قرار می‌گرفتند.

محمدامین اسدی شاید تنها شانس پرسپولیسی‌ها برای قرار گرفتن در فهرست تیم امید بود. بازیکنی که در بازی‌های آسیایی گوانگژو برای تیم حاشیه‌آفرین شد اما در ادامه و در همین فصل رقابت‌های لیگ برتر چندین بار مورد استفاده برانکو ایوانکویچ قرار گرفت اما بازهم در نهایت نتوانست نظر مثبت سرمربی تیم امید را جلب کند.

اینکه محمدامین اسدی هم خط خورد و پرسپولیس یک بازیکن هم در تیم ملی امید ندارد نتیجه عملکرد ضعیف در توجه به استعدادها است. این اشکال بزرگ پرسپولیس است که جوان‌های با آتیه خوب چندانی ندارد. پرسپولیس باید که به فکر فردایش هم باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیسلایک روز؛ پرسپولیس «امید» ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..