تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام نمایندگان ویژه وزیر بهداشت به مناطق سیل زده کشور/ استقرار ۶ بالگرد در مناطق حادثه‌دیده برای انتقال مادران باردار

سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

جهانپور گفت: وزیر بهداشت نمایندگان ویژه خود را برای بررسی سطح ارائه خدمات درمانی به مردم مناطق سیل‌زده اعزام کرده است.

اعزام نمایندگان ویژه وزیر بهداشت به مناطق سیل زده جهت بررسی اوضاع / پرواز شش بالگرد جهت انتقال مادران باردار و بیمار تنفسیکیانوش جهانپور سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: از همان ساعات اولیه بارش نزولات آسمانی و مشکلاتی که در استان‌های گلستان، شمال سمنان و خراسان شمالی به وجود آمد، وزیر بهداشت به صورت مستمر امور مربوط به سیل‌زدگان را از طریق گروه‌های مدیریت‌ بحرانی که در دانشگاه‌های علوم پزشکی گلستان تشکیل شده است، پیگیری کرد. 

جهانپور ادامه داد: باتوجه به ابعاد حادثه صبح امروز وزیر بهداشت معاون درمان این وزارتخانه و رئیس سازمان اورژانس کشور را به نمایندگی خود برای مدیریت و پیشگیری از وقوع بحران سلامت به این مناطق اعزام کرده است تا سطح رسیدگی  و ارائه خدمات بهداشتی درمانی ویژه به مردم سیل زده این سه استان ارتقا پیدا کند.

سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت تاکید کرد: نمایندگان وزیر بهداشت در مناطق سیل‌زده حاضر می‌شوند و با هدف ارتقای رسیدگی به مردم و پیشگیری از بروز مشکل گزارش‌های لحظه‌ای خود را برای وزیر بهداشت ارسال می‌کنند.

در حوزه سلامت هیچ بحرانی نداریم

وی ادامه داد: ستاد مدیریت بحران اورژانس گلستان تا ظهر امروز حداقل ۶ بالگرد برای انتقال مادران باردار و یک بیمار تنفسی به محل اعزام کرده است و در حال حاضر در استان گلستان از نظر سلامت هیچ بحرانی نداریم.

جهانپور بیان کرد: برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکلی در حوزه سلامت نمایندگان ویژه به منطقه اعزام و ستاد ویژه‌ای تشکیل شده است تا با رویکرد پیشگیرانه؛ انشالله هیچ مشکلی در حوزه سلامت و بهداشت و درمان در منطقه نداشته‌ باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام نمایندگان ویژه وزیر بهداشت به مناطق سیل زده کشور/ استقرار ۶ بالگرد در مناطق حادثه‌دیده برای انتقال مادران باردار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..