تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا نتوانست خواسته هایش را در سوریه تحقق ببخشد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار «احمد وحیدی» با بیان اینکه آمریکا حدود ۱۰۰ برابر بودجه دفاعی ما بودجه نظامی دارد، اظهار کرد: آمریکا با داشتن ۷۳۶ میلیارد دلار بودجه نظامی و با خرج هزینه‌ای بالغ بر ۷ هزار میلیارد دلار برای تسلط بر سوریه، باز هم نتوانست در این کشور خواسته‌های خود را تحقق بخشد.

آمریکا نتوانست خواسته هایش را در سوریه تحقق ببخشد

بیشتربخوانید: پاکستان قول برخورد با تروریست‌ها را داده است/ از شیطنت کشور‌های حامی تروریست نخواهیم گذشت

وی افزود: پیروزی جبهه مقاومت در برابر آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود در سرزمین‌های سوریه و عراق، نشان داد که صرف هزینه‌های هنگفت، پیروزی به ارمغان نمی‌آورد.

سردار وحیدی با بیان اینکه قدرت و اعتبار امروز محور مقاومت در منطقه غرب آسیا، نزد جهانیان محترم است، گفت: محور مقاومت با هوشمندی، صبر و استقامت توانست تمام نقشه‌‎های مستکبران در سوریه و عراق را بر هم بزند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی همچنین گفت: آمریکایی‌ها علاوه بر نقشه تجزیه سوریه و عراق، آرزو‌های دیگری نظیر مسلط کردن رژیم صهیونیستی بر منطقه داشتند که این آرزوی آن‌ها هم محقق نشد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

سردار وحیدی: قدرت و اعتبار امروز محور مقاومت، نزد جهانیان محترم است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا نتوانست خواسته هایش را در سوریه تحقق ببخشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..