تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازمان صدا و سیما فقط از پیام رسان‌های داخلی استفاده می‌کند/ ارسطو ازدواج کرد

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین رویدادهای رسانه ملی در فروردین ماه سال گذشته، با دستور رئیس رسانه ملی برای استفاده  از پیام رسان‌های داخلی آغاز شد.

فروردین

سازمان صدا و سیما فقط از پیام رسان‌های داخلی استفاده می‌کند

با دستور رئیس رسانه ملی و با هدف حفظ منافع ملی بخش‌های مختلف سازمان صدا و سیما فقط از پیام رسان‌های داخلی استفاده می‌کنند.
سازمان صداوسیما با برنامه ریزی‌های انجام گرفته از یکسال گذشته تقویت پیام رسان‌های داخلی را در دستور کار خود قرار داده و زیر مجموعه‌های مختلف اداری، تولیدی و خبری خود را به استفاده از آن‌ها و به ویژه پیام رسان «سروش» ملزم کرده بود و با بخشنامه دکتر علی عسکری اجرای این برنامه به مرحله آخر خود رسید و استفاده از هرگونه پیام رسان خارجی بویژه پیام رسان تلگرام در رسانه ملی ممنوع شد.

رئیس رسانه ملی همچنین در این بخشنامه با تاکید بر حمایت ویژه از همه پیام رسان‌های داخلی، مسئولان سازمان را موظف کرد از کسب و کار‌هایی که در پیام رسان‌های داخلی فعالیت می‌کنند، حمایت ویژه کنند و تسهیلات خاصی برای آن‌ها در نظر گیرند.

فروردین

صدرالدین شجره در بیمارستان بستری شد

صدرالدین شجره، گوینده، مجری، بازیگر، نمایشنامه‌نویس و کارگردان پیشکسوت رادیو، به بیماری نادر دچار شد و از سال ۹۲ به طور متناوب در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار گرفت.

فروردین

توضیحات معاون سیما درباره حواشی برنامه حالا خورشید

میرباقری معاون سیما در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی نظارت بر گزارش‌ها و مهمانان برنامه‌ها با توجه به گزارشی که در برنامه حالا خورشید پیرامون زلزله کرمانشاه پخش شد و حواشی را به وجود آورد، بیان کرد: برنامه حالا خورشید یک اتاق فکر دارد که برنامه‌های خود را از قبل تنظیم می‌کنند و هماهنگی‌ها را انجام می‌دهند. البته ما این موضوع را بررسی خواهیم کرد، ولی این را هم در نظر داشته باشیم که اگر طراوت و ریسک پذیری برنامه‌ها را با ملاحظات زیاد پایین بیاوریم، دیگر برنامه‌ها تلخ خواهند شد، اما هیچ برنامه‌ای هم بدون کار کارشناسی مطلبی را مطرح نمی‌کند.

فروردین

رادیو کتاب راه‌اندازی می‌شود

شبکه رادیویی کتاب از اول اردیبهشت ماه ۹۷ فعالیت ۲۴ ساعته خود را با تولید و پخش ویژه برنامه‌هایی با موضوع کتاب و کتابخوانی به صورت زنده و تولیدی آغاز کرد.

با توجه به این مهم که توجه به کتابخوانی و سرانه مطالعه در هر کشور شاخصه ارزیابی توسعه و پیشرفت فرهنگی آن کشور محسوب می‌شود، معاونت صدای رسانه ملی رادیو کتاب را با همکاری صاحبان اندیشه، نویسندگان، مترجمان، مصحفان، اصحاب رسانه در مطبوعات و خبرگزاری‌های تخصصی حوزه کتاب، به صورت ۲۴ ساعته راه اندازی کرد که برنامه‌های متنوعی در قالب‌های مختلف رادیویی در این شبکه تولید و پخش شود.

فروردین

ارسطو ازدواج کرد

احمد مهران فر بازیگر نقش ارسطو در سریال پایتخت با انتشار پستی در فضای مجازی از ازدواج و تشکیل خانواده خود خبر داد.

فروردین

پخش «پنج ستاره» با اشکان خطیبی در تلویزیون

مسابقه «پنج ستاره» با اجرای اشکان خطیبی روی آنتن شبکه پنج رفت. فصل اول «پنج ستاره» در ۵۵ قسمت به صورت هفتگی و با اجرای اشکان خطیبی، پنجشنبه شب‌ها از شبکه پنج پخش شد.

فروردین

اراکی‌ها رکورددار تماشای تلویزیون در نوروز ۹۷

آخرین نظرسنجی‌ها درباره میزان مخاطب ویژه برنامه‌های سیما در نوروز سال گذشته نشان داد، اراکی‌ها با ۹۷ درصد بیننده رکورددار تماشای تلویزیون در نوروز ۹۷ بودند.

فروردین

بهرام زند دوبلور پیشکسوت درگذشت

بهرام زند، دوبلور پیشکسوت و گوینده ایرانی ۱۸ فروردین ماه سال گذشته، بر اثر ایست قلبی درگذشت. او در سال ۱۳۲۸ در تهران به دنیا آمد و فعالیت دوبله را از سال ۱۳۴۴ آغاز کرد. زند از سال ۱۳۵۸ به عنوان مدیر دوبلاژ نیز فعالیت داشت. وی در سال ۱۳۶۲ با بازی در فیلم میرزا کوچک خان، بازیگری را هم تجربه کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازمان صدا و سیما فقط از پیام رسان‌های داخلی استفاده می‌کند/ ارسطو ازدواج کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..