تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش مضاعف سونی برای توسعه خودروهای خودران

تلاش مضاعف سونی برای توسعه خودروهای خودران /دپوییبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش‌ها نشان می‌دهد سونی در نظر دارد با سرمایه‌گذاری بیشتر در در حوزه سرمایه و نیروی انسانی ساخت و توسعه تراشه‌های مخصوص خودرو‌های خودران خود را افزایش دهد.

سونی در جهت توسعه تراشه‌های خود و افزایش ظرفیت تولید این قطعات دقیق و هوشمند حدود ۴۰ درصد از ظرفیت نیرو‌های متخصص خود را در محل کارخانه مرکزی این شرکت در ژاپن به این برنامه اختصاص داده است. مهندسان این شرکت در اولین گام‌های خود فعلا در تحقیق و توسعه حسگر‌های تصویری این تراشه‌ها هستند.

در حالی که سونی سال گذشته ۲۵۰ نیروی مخصص را استخدام کرد امسال نیز درصدد است تا با جذب ۳۵۰ متخصص دیگر تیم اجرایی خود را بیش از پیش تقویت کند. البته این آمار‌ها تنها مربورط به مهندسان ژاپنی است و اگر مهندسان بین‌المللی شاغل در سونی را نیز به آن اضافه کنیم تعداد نفرات تازه جذب شده، بسیار بیشتر می‌شود. همه این‌ها نشانگر تلاش شبانه‌روزی سونی برای رسیدن به قدرت برتر و سلطه بر تکنولوژی تراشه خودرو‌های خودران است.

سونی برنامه‌ریزی کرده است تا سه سال آینده مبلغی بیش از ۵.۴ میلیون دلار را در زمینه توسعه تراشه‌های تصویری اختصاص دهد. هم اکنون نیمی از سرمایه این شرکت ژاپنی برای این تراشه‌ها صرف می‌شود. البته میزان از هزینه‌های مالی و انسانی برای سونی منافع سرشاری در پی داشته است به طوریکه این شرکت در حال حاضر تقریبا نیمی از تراشه‌های تصویری گوشی‌های هوشمند را تولید می‌کند.

تلاش مضاعف سونی برای توسعه خودروهای خودران /دپویی

اختصاص منابع انسانی و مالی گسترده سونی در حوزه تراشه‌های مخصوص نسل آینده اینترنت یا همان اینترنت اشیاء (IOT) و خودرو‌های خودران به معنای بی‌تفاوتی مدیران این شرکت به دیگر تولیدات و فناوری‌های سونی نیست. سونی سودآوری کلانی در زمینه فروش کنسول PS4 و بازی‌های مربوط به آن داشته است و مطمئنا با کاهش کیفیت تولیدات خود در این زمینه، منافع خود را به خطر نمی‌اندازد.

گوشی جدید Xperia XZ4 شرکت سونی از جمله تولیدات این شرکت است که با توسعه IOT در شرکت سونی به فناوری‌های خاص و پیشرفته‌ای مجهز شده است. البته سونی هنوز زمان مشخصی برای عرضه اینترنت اشیاء و یا همان 5G اعلام نکرده است، ولی برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای دستیابی به اهداف خود انجام داده است.

بیشتر بخوانید: کنسول پلی‌استیشن ۵ - PS 5 سال آینده عرضه می‌شود

انتهای پیام/

سونی تراشه‌های مخصوص 5G و خودروهای خودران تولید می‌کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش مضاعف سونی برای توسعه خودروهای خودران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..