تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکایت از فورد به دلیل نشت مونوکسیدکربن به کابین اکسپلورر

مالکان فورد اکسپلورر بیش از ۳۰۰۰ شکایت و ۵۰ دعوی حقوقی به‌دلیل مشکلات مربوط‌به کسالت ناشی از نشت منوکسیدکربن به کابین، علیه این شرکت ارائه کرده‌اند.

طی سال‌های اخیر افراد زیادی پشت فرمان شاسی‌بلند فورد اکسپلورر دچار سردرد یا سرگیجه می‌شدند. برخی افراد در ابتدا فکر می‌کردند چنین مشکلی تنها برای خودشان اتفاق افتاده است، اما این افراد تنها نیستند. گزارش جدید نشان می‌دهد که مالکان خودرو فورد اکسپلورر در سراسر آمریکا با مسائل مشابهی سروکار دارند و موارد زیادی از کسالت را مطرح کرده‌اند. 

Ford Explorer / شاسی بلند فورد اکسپلورر

مالکان فورد اکسپلورر تاکنون بیش از ۳۰۰۰ شکایت و ۵۰ درخواست حقوقی علیه فورد ارائه کرده‌اند. طبق جزئیات ارائه شده توسط نشریه بلومبرگ، شکایات به‌دلیل حالت تهوع و سرگیجه در پشت فرمان فورد اکسپلورر هستند. ظاهراً مقادیر زیادی گازهای اگزوز و مونوکسیدکربن به داخل کابین خودرو نشت کرده است. پیش از این فورد معتقد بود که نشت گازهای منیفولد خروجی و مبدل کاتالیزور، موجب بروز علائم سرگیجه و تهوع در سرنشینان می‌شود.

Ford Explorer / شاسی بلند فورد اکسپلورر

برخی از ادارات پلیس حتی ادعا می‌کنند که افسرانی که با فورد اکسپلورر ۲۰۱۷ رانندگی می‌کنند، علائم مشابهی را گزارش کرده‌اند. پلیس آستین تگزاس تقریباً‌ ۴۰۰ دستگاه فورد اکسپلورر پلیس اینترسپتور را از ناوگان این اداره کنار گذاشت و یکی از افسران این اداره از فورد شکایت کرد. به‌گفته‌ی مایک لوین، تمام این خودروها تعمیر شده‌اند و دوباره به خدمت گرفته شده‌اند. پیش از این در سال ۲۰۱۷ نیز فورد به نصب تجهیزات شخص ثالث در مدل‌های پلیس اینترسپتور متهم شده بود. 

2020 Police Interceptor Utility / فورد اکسپلورر شاسی بلند

مقاله‌های مرتبط:

شکایت‌های اخیر بیشتر مربوط‌به فورد اکسپلورر تولیدشده بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۸ است. اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) در سال ۲۰۱۶ تحقیق درباره این مسئله را آغاز کرد. اما این اداره تا سال ۲۰۱۷ و پس از پیدا کردن شواهد اولیه درباره مقادیری از مونوکسیدکربن در مدل‌های شاسی‌بلند فورد اکسپلورر، اقدامی انجام نداد. در صورتی که NHTSA این خودروها را ناایمن بداند، بحران فورد برای فراخوانی خودرو می‌تواند به میلیون‌ها دستگاه نیز برسد. 

مایک لوین، سخنگوی این شرکت گفت:

همه‌ی آزمایش‌های ما تا به امروز این خودروها را ایمن نشان داده‌اند. تحقیقات فورد نشان داد که میزان مونوکسیدکربنی بیش از آن‌چه مردم هر روز در معرض آن قرار می‌گیرند، پیدا نکرده است. 

Ford Explorer / شاسی بلند فورد اکسپلورر

فورد طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در سال ۲۰۱۷، تعمیر خودروهای معیوب را برای حل اساسی مشکل آغاز کرد. خودروهای معیوب تا پایان سال ۲۰۱۹ فرصت دارند که برای رفع عیب به نمایندگی‌های فورد مراجعه کنند. اما گزارش بلومبرگ نشان می‌دهد که مالکان فورد اکسپلورر حتی پس از انجام تعمیرات نیز موارد مشابهی از نشت مونوکسیدکربن را گزارش می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکایت از فورد به دلیل نشت مونوکسیدکربن به کابین اکسپلورر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..