تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غذای محبوب مناطق کوهستانی در شب عید

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، قرمه سبزی یا نوعی خورش سبزی که با پلو خورده می‌شود، در بیشتر شهر‌ها غذای مخصوص شب عید به حساب می‌آید به خصوص در مناطق کوهستانی ایران خورش سبزی برای شب عید مصرف می‌شود.

غذای محبوب مناطق کوهستانی در شب عید

بیشتر بخوانید۵۹ فوت و فن از "بزرگ‌ترین آشپز‌های دنیا" 

بعضی‌ها اعتقاد دارند که با خوردن این غذا، سال سبز و خرمی خواهند داشت.
اهالی مازندران

خورش قورمه سبزی یکی از معروف‌ترین غذا‌های لذیذ ایرانی است. اما همین غذای شناخته شده هم در نقاط مختلف کشورمان به شکل‌های متفاوتی تهیه می‎شود.

خورش قورمه سبزی را با لوبیا‌ها و سبزی‌های مختلفی می‌توان تهیه کرد و حتی برخی در تهیه آن به جای گوشت قرمز از مرغ استفاده می‌کنند. رایج‌ترین نوع لوبیا که در قورمه سبزی استفاده میشود لوبیا قرمز است، اما در بسیاری از شهر‌ها از لوبیا چیتی و حتی گاهی از لوبیا چشم بلبلی هم استفاده می‌شود.
 
 منبع: میزان
انتهای پیام/

مردم شهر‌های مختلف در شب عید نوروز چه می‌خورند؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غذای محبوب مناطق کوهستانی در شب عید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..