تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود بیش از چهار میلیون نفر زائر و مسافر به خراسان رضوی در شش روز گذشته

ورود بیش از چهار میلیون نفر زائر و مسافر به خراسان رضوی در ۶ روز گذشته/ سه درصد کاهش سفر‌های نوروزی در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  مهدی فروزان سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: ورود چهار میلیون و ۲۲۲ هزار و ۵۸۰ نفر زائر و گردشگر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، سه درصد کاهش دارد.


وی تصریح کرد: ۳۲۰ هزار و ۷۸ نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده‌ای و عمومی به استان وارد شده اند که در مقایسه با سال قبل، ۳.۷ درصد کاهش داشته است.


مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ۱۲۴ هزار و ۷۶۶ نفر از این افراد نیز با قطار به استان سفر کرده اند که با رشد ۱.۸ درصدی همراه بوده است.


فروزان، آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه‌ها به استان وارد شده اند را نیز ۶۵ هزار و ۵۸۸ نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در مقایسه با سال گذشته ۱۷.۱ درصد کاهش داشته است.


وی تصریح کرد: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود از روز ۲۵ اسفند ماه گذشته تا اول فروردین سال جدید به استان وارد شده اند هم سه میلیون و ۷۱۲ هزار و ۱۴۸ نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با رشد ۹ درصدی مواجه بوده است.


تشرف بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر زائر و مسافر به مشهد الرضا


سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی در خصوص آمار ورود زائران و مسافران در این مدت به مشهد هم گفت: از تاریخ ۲۵ اسفند ماه گذشته تا اول فروردین سال جاری دو میلیون و ۶۰۳ هزار و ۸۱۵ نفر به این کلانشهر وارد شده اند که در مقایسه با سال گذشته، ۳.۹ درصد افزایش دارد.


فروزان افزود: ۲۲۸ هزار و ۶۰۸ نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده‌ای و عمومی به مشهد وارد شده اند که در مقایسه با سال قبل، سه درصد رشد داشته است.


مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ۱۲۴ هزار و ۷۶۶ نفر از این افراد نیز با قطار به مشهد سفر کرده اند که با رشد ۱.۸درصدی همراه بوده است.


فروزان، آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه‌ها به مشهد وارد شده اند را نیز ۶۵ هزار و ۴۰۹ نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در مقایسه با سال گذشته ۱۷.۱ درصد کاهش دارد.


وی افزود: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود در روز‌های ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا اول فروردین سال جدید به مشهد وارد شده اند هم دو میلیون و ۱۸۵ هزار و ۳۲ نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با رشد ۵.۲ درصدی مواجه بوده است.


انتهای پیام//آ. ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود بیش از چهار میلیون نفر زائر و مسافر به خراسان رضوی در شش روز گذشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..