تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت یک میلیون و 560 هزار نفر شب اقامت در مازندران

ساعت: 11:24 منتشر شده در مورخ: 1398/01/02 شناسه خبر: 1469850

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از روز 27 اسفندماه 97 مصادف با آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر مازندران تا روز گذشته 29 اسفندماه سال گذشته، بیش از یک میلیون و 560 هزار نفرشب اقامت از سوی ستادهای استان به ثبت رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مهران حسنی طی گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: استان مازندران چون سنوات گذشته میزبان گردشگران نوروزی از اقصی نقاط استان است.

وی افزود: بر اساس آخرین آمارهای واصله از ستادهای خدمات سفر شهرستان‌های استان، مراسم استقبال از مسافران نوروزی در 20 شهرستان استان انجام شد.

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران خاطرنشان کرد: از روز 27 اسفندماه 97 مصادف با آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر مازندران تا روز گذشته 29 اسفندماه سال گذشته، بیش از یک میلیون و 560 هزارنفرشب اقامت از سوی ستادهای استان به ثبت رسیده است.

حسنی متذکر شد: آمار ثبت شده در مقایسه با سال گذشته، حاکی از رشد 4 درصدی حضور مسافران در استان دارد.

وی یادآور شد: با توجه به تعطیلی مدارس در 23 اسفندماه، شاهد ورود زودهنگام مسافران به استان و افزایش مسافران مقیم در استان بودیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت یک میلیون و 560 هزار نفر شب اقامت در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..