تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش شدید برف نوروزی در خراسان شمالی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه خراسان شمالی با تاکید بر اینکه رانندگان پیش از سفر از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کنند از رانندگان خواست حتما تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ترافیک در جاده‌های استان روان است و تردد بدون مشکل خاص برقرار است.

محمد مشتری معاون راهداری اداره کل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی هم گفت: اکنون تردد خودرو‌ها در سه گردنه امین الله در مسیر بجنورد- آشخانه، گردنه اسدلی در مسیر بجنورد-اسفراین و گردنه بیو در مسیر بجنورد- شوقان به علت بارش برف تنها با زنجیر چرخ میسر است.

انتهای پیام/ف

بارش برف در محور‌های مختلف استان خراسان شمالی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش شدید برف نوروزی در خراسان شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..