تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشداری به گردشگران؛ زندان در انتطار عاملان آتش‌سوزی در جنگل‌ها

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری ضمن اشاره به ارسال دستورالعمل تشدید حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی به ادارات کل استان‌ها گفت: حریق‌های سهوی و عمدی در عرصه‌های طبیعی با حبس و جریمه نقدی همراه است.

سرهنگ علی عباس‌نژاد در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه متاسفانه هر ساله در ایام تعطیلات نوروز حریق‌های بسیاری در سطح جنگل‌های کشور رخ می‌دهد، اظهار کرد: در حال حاضر برای حریق‌های سهوی که توسط گردشگران اتفاق می‌افتد ۶ ماه تا ۳ سال حبس و برای حریق‌های عمدی ۱۰ سال حبس در نظر گرفته شده علاوه بر آن آتش‌سوزی در عرصه‌های منابع طبیعی با جریمه نقدی نیز همراه است.

وی ادامه داد: دستورالعملی تحت عنوان تشدید حفاظت از عرصه‌های طبیعی در ایام تعطیلات برای ادارات کل استان‌ها ارسال شده است و بر اساس این دستورالعمل حفاظت از اراضی، پیشگیری از حریق و قاچاق چوب در دستور کار و اولویت قرار گرفته است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با اشاره به جلسات این سازمان با نیروی انتظامی و دستگاه‌های قضایی تصریح کرد: نیروی انتظامی و دستگاه قضا نیز همکاری خوبی با سازمان جنگل‌ها برای برخورد با متخلفان دارند.

عباس‌نژاد در پایان تاکید کرد: از هموطنان تقاضا داریم تا چنانچه در سطح منابع طبیعی کشور با حریق، تصرف و تعرض به اراضی یا قاچاق چوب روبه‌رو شدند از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ با منابع طبیعی تماس بگیرند تا همکاران ما در اسرع وقت از تخلفات جلوگیری کنند.

۴٢٢٣٧




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشداری به گردشگران؛ زندان در انتطار عاملان آتش‌سوزی در جنگل‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..