تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عقیله بنی هاشم (س)؛ اسطوره مقاومت/ پاداش اهل مقاومت نزد خداوند چیست؟ + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، کربلا در کربلا می‌ماند، اگر زینب (س) نبود. این روایتی یک خطی از تمام صلابت و حِلم بانویی است که پس از واقعه عاشورا پیام‌آور و راوی نامردی اهل کوفه و شام شد.

پاداش اهل مقاومت نزد خداوند چیست؟

حضرت زینب (س) در ۱۵ رجب سال ۶۳ هجری قمری چشم از جهان فرو بستند. بانوی قهرمانی که پس از شهادت امام حسین (ع)، ارائه نهضت عاشورا را به دوش کشید و پرچمدار این قیام بودند. ایشان ضمن سفری که به همراه همسر گرامی شان عبدالله بن جعفر به شام داشتند، به لقاءالله پیوستند و بدن مطهرشان در همان جا دفن شد.

بیشتر بخوانید: زندگینامه حضرت زینب (س) / درسی که همسایه‌ی یهودی از حضرت زینب (س) گرفت

پاداش اهل مقاومت نزد خداوند چیست؟

حجت الاسلام و المسلمین سید جلال موسویان خطیب و کارشناس امور دینی، در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره جایگاه اظهار کرد: شخصیت عقیله بنی هاشم (س) اسطوره مقاومت هستند. قرآن کریم درباره مقاومت می‌فرمایند؛ آنهایی که خدا خدا می‌کنند، اهل استقامت نیز هستند. همچنین کلمه مقاومت در سوره حمد در آیه «صراط المستقیم» آمده است.

وی در ادامه گفت: حضرت  زینب کبری (س) در مقابل تمام مصائب مقاومت کردند و خداوند بشارت داده هر کسی که اهل مقاومت است، ملائکه بر او نازل می شوند.

پاداش اهل مقاومت نزد خداوند چیست؟

این خطیب و کارشناس امور دینی بیان کرد: دومین مژده خداوند به اهل مقاومت بهره بردن بندگان از سَقایی خداوند است، چراکه خداوند فرموده هرکسی که در مقابل سختی ها استقامت کند، بر او محبت اهل بیت (ع) را می چشانم.

مشرح این گفتگو را در فیلم زیر مشاهده کنید؛

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عقیله بنی هاشم (س)؛ اسطوره مقاومت/ پاداش اهل مقاومت نزد خداوند چیست؟ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..