تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسادی سه هفته‌ای در بازار جهانی طلا

در پایان معاملات پنج‌شنبه، قیمت طلا در یک جلسه پرنوسان به رکورد ۳ هفته‌ای رسید و پس از این‌که تعدادی از گزارشات اقتصادی آمریکا دلار را بالا برد، قیمت طلا اندکی کاهش یافت. اما پالادیوم با نگرانی از عرضه، رکورد قیمتی تاریخی ثبت کرد.

قیمت خرید نقدی طلا با ۰.۳ درصد اُفت نسبت به مقدار بسته شده گذشته، به ۱۳۰۹.۵۵ دلار رسیده است. قیمت طلا در معاملات دیشب، به رکورد ۱۳۲۰.۲۲ دلار برای هر اونس رسید که بالاترین سطح آن از ۲۸ فوریه تا کنون است. به این ترتیب روند رشد متوالی ۵ روزه قیمت طلا، متوقف شد.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا، ۰.۴ درصد رشد کرد و به ۱۳۰۷.۳ دلار برای هر اونس رسید. در هفته گذشته، تعداد افرادی که متقاضی استفاده از بیمه بیکاری و فواید آن شده بودند، بیش از مقدار مورد انتظار تحلیل‌گران کاهش داشت. داده‌های دیگری نشان می‌دهد فعالیت کارخانجات آمریکا، به ویژه در منطقه اقیانوس اطلس، افزایش یافته است.

در برابر سبد ارزهای جهان، شاخص دلار به ۹۶.۵۳ واحد رسید که ۰.۸ درصد نسبت به روز گذشته خود بالاتر است.

در جلسه معاملاتی امروز، قیمت پالادیوم به رکورد تاریخی ۱۶۲۰.۵۲ دلار در هر اونس رسید. اما در حال حاضر اندکی پایین‌تر و در ۱۶۰۶.۵۰ دلار برای هر اونس، معامله می‌شود. علت این افزایش قیمت احتمال ممنوعیت موقت صادرات فلزات گران‌بها از سوی روسیه می‌باشد که عرضه این فلز را با کمبود مواجه خواهد کرد.

17231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسادی سه هفته‌ای در بازار جهانی طلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..