تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیره رفتاری آیت‌الله بهجت(ره) در منزل +فیلم

سیره رفتاری آیت‌الله بهجت(ره) در منزل +فیلم /// دپویی عیدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت‌اللّه العظمی محمدتقی بهجت(رضوان الله تعالی علیه) از آن دست علما و مراجع بزرگی بودند که جامعه مسلمانان پس از رحلت ایشان، یک فقیه و استاد اعظم در مسایل دینی و اخلاقی را از دست داد.

آیت الله بهجت در توصیه‌های خود همواره می‌فرمودند که نزاع با دیگران را باید نادیده گرفت و به خداوند واگذار کند. این مرجع عالیقدر در منزل نیز همین رویه را اجرا می‌کردند، اعتراضات را گوش می‌دادند اما جواب نمی‌دادند.

به گفته فرزند آیت‌الله بهجت تفاهم کامل بین زن و مرد در خانواده برای غیر انبیا و اولیا دست نیافتنی است، همواره مدارا را درمورد همسر خودشان نیز پیش می‌گرفتند. در همین رابطه ویدئویی از روایت بخشی از سیره اخلاقی و رفتاری آیت‌الله بهجت را در منزل و خانواده مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیره رفتاری آیت‌الله بهجت(ره) در منزل +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..