تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم ملی فوتبال امید در صدد طلسم شکنی

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران درحالی از ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ آغاز شد که زلاتکو کرانچار ۳۱ بازیکن را دعوت کرد تا تمرینات آماده سازی، تاکتیکی و روحی و روانی را آغاز کند تا یوز‌های جوان (لقب تیم ملی فوتبال امید ایران) آماده رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ شوند.

شاگردان کرانچار که در دی ماه ۱۳۹۷ در تورنمنت قطر به قهرمانی رسیدند، باید در مقدماتی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ ژاپن با هدایت کرانچار در روز‌های دوم، چهارم و ششم فروردین با تیم‌های ترکمنستان، یمن و عراق در ورزشگاه شهید دستگردی مسابقه دهند و امیدوار هستند تا به مرحله بعد راه یابند.

تیم امید در صدد رکورد شکنی است، اما شرایط برای این تیم خوب پیش نمی‌رود و پس از مشکلاتی نظیر لغو بازی‌های دوستانه، ندادن بازیکنان و ... سبب شده تا امید برای رخ دادن این اتفاق کمتر شود. شاگردان کرانچار ابتدا با ترکمنستان دیدار می‌کنند و سپس به مصاف یمن و عراق می‌روند و اگر به رتبه نخست برسند، باید در دی ماه ۱۳۹۸ در تایلند دور نهایی را برگزار کنند.

قوی‌ترین حریف ایران در این مسابقات عراق است که همیشه در رده پایه عملکرد خوبی داشته و کاندیدای صدرنشینی است. این ۳ بازی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و فدراسیون فوتبال باید ۳۳۰ میلیون تومان بپردازد که با تعجب حمید استیلی و مسئولان تیم امید همراه بوده است.

مدیر تیم ملی امید در این باره بیان کرد: وضعیت تیم ملی امید خوب است و طی صحبت‌هایی که با فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ انجام داده ایم، قرار است تمام تیم‌ها به غیر از استقلال که درگیر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا است بازیکنانشان را در اختیار تیم ملی بگذارند. متاسفانه برخی از تیم‌ها بازیکنان خود را در اختیار ما قرار ندادند و بازیکنان سایپا در تمرین حضور پیدا نکردند. ما زمان زیادی را برای آماده سازی تیم ملی از دست داده ایم و اکنون ۱۵ روز بیشتر وقت نداریم و کار بسیار سختی را پیش رو داریم.

او افزود: برگزاری ۳ بازی تیم ملی فوتبال امید در ورزشگاه آزادی قطعی شده است و جا دارد از مسئولان ورزشگاه آزادی تشکر کنم، اما اجرایی شدن آن مستلزم آن است که ما پول آن‌ها را پرداخت کنیم. هزینه سه بازی بالغ بر ۳۳۰ میلیون تومان است که فدراسیون فوتبال باید به ورزشگاه آزادی بپردازد. یعنی برای هر بازی ۱۱۰ میلیون تومان باید پرداخته شود. منابع مالی ما کم است و از صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و سلطانی وزیر ورزش کمک خواستیم تا این مبالغ را پرداخت کنند.

به هرحال بهترین فرصت برای طلسم شکنی است و امیدوارم تیم ملی امید به این مهم دست یابد.

بیشتر بخوانید:

بلیت مسابقات تیم فوتبال المپیک رایگان اعلام شد

حضور وزیر ورزش و رئیس فدراسیون در تمرین تیم ملی امید

 سلطانی فر: همه مصمم هستیم تیم ملی فوتبال امید به المپیک صعود کند/ بخش قابل توجهی از موفقیت‌های ورزشی در فوتبال بود 

انتهای پیام/

مراحل آماده سازی تیم ملی فوتبال امید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم ملی فوتبال امید در صدد طلسم شکنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..