تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با دست‌های خالی تا قهرمانی/ حکایت سختکوشی بازیکنان سوهان محمدسیما در لیگ برتر فوتسال

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال محمد سیمای قم که از بالاترین مقام باشگاه تا بازیکنان اش همگی جوانان بیست تا سی و چندی ساله بودند، با نمایش خوب  فوتسالیست‌های خود در لیگ فوتسال سال ۹۷، برای مدعیان کسب جام به رقیبی سرسخت تبدیل شدند.

از ابتدای فصل مشکلات مالی تیم و قضیه اسپانسرینگ شدیدا به بازیکنان جوان، اما آینده دار سوهان فشار آورد. اما تفکرات حسین صبوری، سرمربی این تیم به قدری حساب شده بود که اجازه نداد حواشی و اوضاع مالی نابسامان تیم ذره‌ای روی بازیکنان گمنام، اما با استعدادش اثر کند.

فشار اقتصادی به قدری روی قمی‌ها اثر کرده بود که بازیکنان به شکل پی در پی دست به اعتصاب‌های طولانی مدت زدند، اما هربار به عشق مردم شهر خود و هواداران پرشورشان، با تمام وجود به میدان می‌رفتند. روح الله ایثاری بازیکن اهل سرخه استان سمنان جز مهره‌های کلیدی این تیم بود که با خلق موقعیت ۲۲ گل به ثمر رساند و رتبه خود را در جدول گلزنان به جایگاه ششم ارتقا داد.

با شروع رقابت‌های پلی آف لیگ برتر فوتسال کشور، تیم محمد سیمای قم همه مشکلات و اتفاقات تلخی که باعث شده بود روی تیم شان خیمه زند را کنار زدند و برای قهرمانی در لیگ آماده شدند.

قمی‌ها در بازی مرحله یک چهارم رقابت‌های پلی آف مقابل فرش آرای مشهد، در خارج از خانه به برتری رسیدند و در قم نیز موفق شدند تا حریف مشهدی را از پیش روی بردارند. بازی جوانان سوهان به حدی خوب بود که حسن زاده سرمربی فرش آرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود "از اینکه سوهان در فینال حضور پیدا کند خوشحال می‌شود، چون بازیکنان جوان و آینده دار این تیم شایستگی آن را دارند.".

اما با حضور سوهان محمدسیمای قم  در مرحله نیمه نهایی، تیم مس سونگون حریف آن‌ها کمی دست و پای خود را جمع کرد، چون مطمئن بودند بازیکنان قم می‌توانند برای آن‌ها ایجاد دردسر کنند. در بازی رفت قمی‌ها با حضور هواداران پرشور خود در سالن، سعی داشتند تا تیم پیروز میدان باشند و با گل‌های پی در پی شان، در عمق وجود مسی‌ها اضطراب و استرس را پرورش دادند. اما تیم باتجربه مس سونگون، در یک بازی سخت و نفس گیر با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز بازی شد تا همچنان نشان دهد که به قهرمانی در لیگ چشم امید دوخته است.

بازیکنان محمد سیما برای بازی برگشت در تبریز در ذهن خود نقشه‌های بسیاری کشیده بودند و می‌دانستند با فشار بر قهرمان فصل پیشین لیگ می‌توانند به ادامه شگفتی‌های خود در فوتسال وسعت ببخشند.

بازی برگشت ۲ تیم در تبریز به قدری سخت برای مسی‌ها دنبال شد که کادر فنی تیم را به تفکری عمیق فرو برد، زیرا هرگز انتظار بازی روان قمی‌ها را آن هم خارج از خانه نداشتند. اما باز هم شاگردان صبوری نشان دادند که هرگز تیم دست و پا بسته‌ای نیستند و  با خلق شگفتی می‌توانند خود را به قهرمانی لیگ نزدیک‌تر از قبل کنند.

ایثاری در این ۲ بازی به قدری خیره کننده بود که نظر مساعد اهالی فوتسال را به سمت خود جلب کرد و مطمئنا اگر نتیجه تساوی (۳-۳) بازی برگشت در شهر تبریز با پیروزی قمی‌ها عوض شده بود، حتما سرنوشت تیم قهرمان و این بازیکن به شکل دیگری رقم می‌خورد.

مس با همین نتیجه تساوی دربازی برگشت، به فینال لیگ برتر صعود کرد، اما هرگز مصاف سختی که با قمی‌ها برگزار کردند و نمایش دلچسب دهقان گلر تیم، وفایی، ایثاری،  کوهستانی و سایر بازیکنان سوهان را از یاد نخواهند برد.

مطمئنا اگر مشکلات مالی تیم سوهان حل شود، تلفیق بازیکنان باتجربه ای، چون علیرضا وفایی، فرج زاده و قاسمی با بازیکنان آینده داری، چون دهقان (گلر تیم)، اطمینان و با یکدیگر، باعث می‌شود تا تیم نشان دهد تا چه حد برای موفقیت در لیگ مصمم است. البته با حفظ همین فوتسالیست‌ها در این سوهان، آن‌ها به طور حتم برای مدعیان کسب جام در فصل آینده، خط و نشان خواهند کشید.

بیشتر بخوانید: اعتراضات تیم فوتسال محمد سیمای قم نتیجه داد

انتهای پیام/

تلاش تیم محمدسیمای قم برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با دست‌های خالی تا قهرمانی/ حکایت سختکوشی بازیکنان سوهان محمدسیما در لیگ برتر فوتسال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..