تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملکرد فدراسیون اسکی در سال ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در این گزارش به عملکرد یک ساله فدراسیون اسکی در طول سال ۹۷  می پردازیم.

اواسط فرودین ماه ۹۷ تیم ملی نیرو‌های مسلح راهی قهرمانی جهان شد و عنوان ششم تیمی این رقابت را کسب کرد.

پس از برگزاری انتخابات کنفدراسیون اسکی آسیا ایران تک کرسی خود را در آسیا حفظ کرد و دوباره عیسی ساوه شمشکی به عنوان نایب رئیس فدراسیون آسیا انتخاب شد.

در جلسه کنفدراسیون آسیا ایران میزبان رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی جوانان آسیا در سال ۲۰۲۰ شد. پیش از این ایران در سال ۲۰۱۸ نیز میزبان رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی بزرگسالان آسیا بود. همچنین در اسکی روی چمن ایران میزبان جام جهانی سال ۲۰۱۹ است که از تاریخ ۳ تا ۵ شهریور ماه ۹۸ برگزار می‌شود. همچنین کاپ جوانان از ۳۱ مرداد ماه تا ۲ شهریور ماه ۹۸ برگزار خواهد شد.

مرداد ماه ۹۷  تنها نماینده کشورمان در بخش آقایان حسین تیر به مسابقات قهرمانی جوانان جهان اعزام شد. این ملی پوش در سه بخش مارپیچ کوچک، مارپیچ بزرگ و سوپر کمینه به دلیل مصدومیت در حین مسابقه به خط آخر نرسید و حذف شد.

در رشته سوپر جی نیز به عنوان چهاردهم نیز بسنده کرده کرد.

مهدی سولقانی در رقابت‌های قهرمانی اسکی روی چمن ایتالیا صاحب عنوان سومی شد و مدال برنز این رقابت را کسب کرد.

همچنین یکی از اتفاقات تلخی که برای تیم ملی بانوان اسکی روی چمن افتاد باید به کارشکنی سفارت ایتالیا برای اخذ روادید اشاره کرد، بنابراین ملی پوشان بانوی کشورمان نتوانستند در مسابقات جام جهانی اسکی روی چمن و کاپ اروپا شرکت کنند.

مسابقات جام جهانی اسکی روی چمن آقایان مهدی سولقانی در دو مسابقه مارپیچ کوچک وبزرگ از دور رقابت‌ها حذف شد. در رشته‌ی کمبینه در جایگاه ۱۵ و در سوپر جی در جایگاه ۲۱ قرار گرفت.

انتهای پیام/

فدراسیون اسکی در سال گذشته چه عملکردی داشت؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملکرد فدراسیون اسکی در سال ۱۳۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..