تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۰ فروردین؛ آخرین فرصت ارائه مستندات مناقصه سازمان فضایی

فراخوان سازمان فضایی برای طراحی و تجهیز ایستگاه زمینی سیار (TT&C)به گزارش حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت تارزاده معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی سازمان فضایی ایران در حساب شخصی اینستاگرام خود نوشت:

«اخیرا دو فراخوان را با هدف حضور فعال بخش خصوصی در حوزه توسعه فناوری فضایی و با موضوع ارزیابی کیفی برای لیست کوتاه و شناسایی پیمانکاران واجد شرایط به منظور طراحی، ساخت، آزمون و تحویل در مدار ماهواره سنجش از دور راداری و ماهواره سنجش از دور اپتیکی اعلام کرده ایم.

با توجه به سیاست‌های سازمان فضایی ایران مبنی بر ورود بخش خصوصی و کاهش تصدی گری دولت در حوزه توسعه زیرساخت‌های فضایی کشور، ۹ مناقصه و فراخوان انتخاب مشاور را برگزار کرده ایم که از این تعداد ۷ فراخوان در حوزه تخصصی توسعه زیرساخت‌های فضایی است.

از مهمترین فراخوان‌های سازمان فضایی در سال ۹۷ می‌توان به فراخوان طراحی، تجهیز و راه اندازی ایستگاه زمینی سیار (TT&C) و فراخوان مناقصه حق امتیاز و تامین ایستگاه اخذ تصاویر ماهواره‌ای اشاره کرد.

شرکت‌های متقاضی تا تاریخ ۲۲ اسفند ماه سال ۹۷ با مراجعه به سامانه ستاد (خرید خدمات الکترونیکی دولت) فرصت داشتند در فراخوان مناقصه حق امتیاز و تامین ایستگاه اخذ تصاویر ماهواره‌ای شرکت کنند که خوشبختانه استقبال خوبی از فراخوان اخیر به عمل آمد و ۲۴ شرکت اسناد را از طریق سامانه ستاد دریافت کرده اند و تا ۲۰ فروردین ۹۸ فرصت دارند مستندات خود را برای پذیرش در فراخوان مناقصه با مراجعه مجدد به سامانه ستاد تکمیل و ارسال کنند.

از تاریخ ۲۰ فروردین ۹۸ به مدت یک ماه ارزیابی شرکت‌های متقاضی مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتایج نهایی ارزیابی در اواخر اردیبهشت ماه ۹۸ اعلام می‌شود.

۷ شرکت نیز متقاضی ورود به فراخوان طراحی، تجهیز و راه اندازی ایستگاه زمینی سیار هستند که فرایند ارزیابی آن‌ها به پایان رسیده است و نتیجه نهایی به زودی اعلام می‌شود.

 یکی دیگر از پروژه‌هایی که در دست بررسی قرار داده ایم، فراخوان خرید خدمات مشاوره برای زیرساخت‌های پروژه ماهواره خیام است که پس از انتخاب مشاور در سال آینده با ایجاد فراخوانی به دنبال جذب پیمانکار برای تجهیز زیر ساخت‌های این پروژه خواهیم بود.

از دیگر اقدامات سازمان فضایی، فراخوان طراحی، تامین تجهیزات نصب و راه اندازی زیرساخت فیزیکی مرکز داده سازمان فضایی ایران است که این زیرساخت فیزیکی با هدف ذخیره سازی داده‌ها و ارائه آن‌ها در جهت بهره وری در حوزه توسعه کسب و کار‌های فضاپایه در مرکز ماهدشت راه اندازی می‌شود.»

انتهای پیام/

کاهش تصدی گری دولت در حوزه توسعه زیرساخت‌های فضایی کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۰ فروردین؛ آخرین فرصت ارائه مستندات مناقصه سازمان فضایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..