تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متولد بهار هستم و عاشق بهار

متولد بهار هستم و عاشق بهاربه گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به نوروز، هنرمندان نیز همراه سایرین به استقبال بهار می‌روند و شاید در این بین وظیفه اجتماعی آن‌ها هم بیش از سایرین باشند تا بتوانند با زنده نگه داشتن سنت‌ها و آداب رسوم، الگوی مناسبی در جامعه ایجاد کنند.

بهاره کیان افشار دیگر بازیگر موفق سال‌های اخیر سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود که نه تنها در همه مدیوم‌ها پر کار بوده، بلکه به شدت هم موفق ظاهر شده است.

او بعد از درخشش در سریال‌های "عاشقانه" و "گلشیفته" در شبکه خانگی این روز‌ها سریال "هشتگ خاله سوسکه" را در حال نمایش و فیلم‌های سینمایی "بی‌وزنی" و "پالتو شتری" را هم آماده اکران دارد.

با او در آغاز سال نو، درباره بهار و عید و سنت‌های ایرانی گفتگو کردیم که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید؛

خانم متولد بهار

من متولد بهار هستم و شاید این خصلت دوست داشتن بهار در من ذاتی است. حالم با اسم بهار و نوروز خوب است و از اینکه می‌بینم آدم‌ها با هر ناامیدی و بدبینی که دارند، باز هم به نوروز دلبستگی دارند و سعی می‌کنند به آن امید ببندند، خیلی خوشحالم.

وی می‌گوید: نوروز را دوست دارم، چون آغاز بهار است و من عاشق فصل بهار هستم. فکر می‌کنم هر بار بعد از اتفاقاتی که در طول هر سال رخ می‌دهد، عید نوروز نویدی از امید و تازگی دارد که آدم‌ها به آن دل می‌بندند که شاید فرار کنند از تجربه‌های تلخی که در سال قبل داشتند. این حس تازگی برای من کاملاً وجود دارد و در باور من است.

سنت خانم مسافر

به شدت به آداب و رسوم علاقه دارم و معتقدم رسوم و اصالت‌ها باید حفظ شود. همیشه سعی می‌کنم به این سنت‌ها که سالهاست برای ما به ارمغان آورده شده و حفظ شده است، پایبند باشم. البته من بیماری سفر کردن دارم و معمولا نوروز پیشاپیش مسافرت می‌روم، ولی اگر باشم، حتما تمام آداب و رسوم آن را اجرا می‌کنم.

به یاد همدیگر باشیم

بهاره خانم می‌گوید: امیدوارم در طول زندگی به یاد همدیگر باشیم. به این فکر کنیم، روزی که قرار است از این دنیا برویم احساس کنیم به جز اهمیت‌هایی که برای خودمان و زندگی خودمان قائل بودیم، برای اطرافیان‌مان هم مؤثر بودیم و توانسته‌ایم برای دیگری هم قدمی برداریم. فکر کنم این یکی از چیز‌هایی است که به آدم احساس خوشبختی می‌دهد.

منبع: مجله خانواده سبز

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متولد بهار هستم و عاشق بهار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..