تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون رئیس جمهور در روستای درویشان

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی کشور در دومین روز از حضورش در استان کردستان با سفر به روستای گردشگری درویشان از توابع شهرستان سنندج مورد استقبال گرم مردم این روستا روستا قرار گرفت.

در این سفر که سید محسن علوی مدیرکل میراث فرهنگی کردستان و جمعی از مسئولین حضور داشتند شخصا اقدام به روشن کردن آتش نوروز در این روستا کرد و موجبات ایجاد شور و شعف بیشتر در میان اهالی و حاضرین در جشن نوروز ۹۸ کرد.

سید محسن علوی در این مراسم با تشریح و توضیح آئین‌های نوروزی و اهمیت آن بعنوان بخش مهمی از میراث ناملوس کشور بر اهمیت حفظ این آیین‌ها در راستای جذب گردشگران داخلی و خارجی و توسعه صنعت گردشگری تاکید کرد.

جشن نوروز روستای گردشگری درویشان با استقبال گسترده مردم و علاقه‌مندان به آیین‌های سنتی کردستان همراه بود و در این جشن سنتی علاوه بر برافروختن آتش نوروز که توسط معاون رئیس جمهور صورت گرفت، موسیقی سنتی کُردی و هلپرکی اجرا گردید.

انتهای پیام/ع

معاون رئیس جمهور در روستای درویشان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون رئیس جمهور در روستای درویشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..