تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع ۹۰۰۰ پرس غذای گرم میان سیل‌زدگان گنبدی

۸۴۴۷۱۱

۲۶۹ 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس از تقسیم تیم‌های امدادی در 6 منطقه عملیاتی این شهرستان و اسکان و پذیرایی از سیل‌زدگان در چهار محل اسکان خبر داد.

خبرگزاری فارس: اصغر نودهی امروز در گنبدکاووس با اشاره به اینکه تیم‌های عملیاتی و امدادی این نهاد مردمی از ساعات اولیه وقوع حادثه در محل حاضر شده‌اند، اظهار کرد: تمامی پرسنل ما سال تحویل را در کنار مردم سیل‌زده سپری کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان در 6 منطقه عملیاتی تقسیم شده‌اند، افزود: این تیم‌ها در مناطق 6 گانه «سید آباد»، «رسالت»، «ملا نفس»، «مدرسی»، «بخش روستایی» و «اینچه‌برون» مستقر شده و بر اساس نیاز مناطق نسبت به عملیات امدادی و ارسال آذوقه اقدام می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه خانه‌ها در حال حاضر کمتر دچار آبگرفتگی هستند، خاطرنشان کرد: بیشتر منازل در حال حاضر دارای انباشت گل هستند که باید با ابزار خاص از جمله پمپ و کف‌کش آنها را خارج کنیم.

نودهی از توزیع بیش از 9 هزار پرس غذای گرم در میان مردم حاضر در محل‌های اسکان موقت، ادامه داد: تلاش ما این است که برای عشایر استان نیز که راه دسترسی زمینی به آنها بسیار سخت است چندین مرحله غذای گرم از طریق هلیکوپتر ارسال کنیم.

وی با اشاره به تقاضاهای بسیار زیاد برای حضور کف‌کش برای تخلیه آب و لجن از منازل مسکونی در مناطق سیل زده، گفت: مردم کمی صبور باشند و بدانند با توجه به حجم زیاد منازل آسیب دیده، درخواست‌های بسیار و کمبود تجهیزات به مرور و در اسرع وقت به درخواست‌های آنها پاسخ داده خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس با تقدیر از همکاری مردم با گروه‌های امدادی در سطح شهرستان، تاکید کرد: تا بر طرف شدن تمامی مشکلات مردم هلال احمر با تمام قدرت در کنار مردم خواهد ماند و در خدمت آنها خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع ۹۰۰۰ پرس غذای گرم میان سیل‌زدگان گنبدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..