تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس دفتر رهبر اپوزیسیون ونزوئلا بازداشت شد

رئیس دفتر رهبر اپوزیسیون ونزوئلا بازداشت شد - ساعت24 هدر موبایل تلگرام ساعت 24 سفر باتو

ساعت 24-مخالفان ونزوئلا می‌گویند سازمان اطلاعات و امنیت این کشور روبرتو ماررو، رئیس دفتر خوان گوایدو رهبر اپوزیسیون را در کاراکاس، پایتخت دستگیر کرد.

به گزارش  یورونیوز، گوایدو یوروش به منزل رئیس دفتر و بازداشت وی را نشانگر امکان توسل دولت مادورو به خشونت علیه مخالفان توصیف کرد.

فرانکلین دوارته، از اعضای مجلس ملی ونزوئلا در واکنش به انتشار این خبر گفت: «واضح است که دیکاتوری همچنان به آدمربایی شهروندان مشغول است.»

خوان گوایدو، رئیس مجلس ملی ونزوئلا اواخر ماه ژانویه خود را به عنوان رییسجمهوری موقت این کشور معرفی کرد.

گرچه این اقدام با استقبال ایالات متحده، اکثریت قریب به اتفاق کشورهای قاره آمریکا و دولتهای اروپایی مواجه شد، اما تلاش مخالفان برای برکنار کردن مادورو از قدرت تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

رئیس جمهوری ونزوئلا پس از اطمینان از همراهی ارتش و کارگران صنعت نفت با دولت تلاش اپوزیسیون برای تغییر رژیم در این کشور را کودتای شکست خورده توصیف کرده بود.

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-53492516-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس دفتر رهبر اپوزیسیون ونزوئلا بازداشت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..