تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار هواشناسی به مسافران نوروزی

هشدار هواشناسی به مسافران نوروزی - ساعت24 هدر موبایل تلگرام ساعت 24 سفر باتو

ساعت 24-سازمان هواشناسی با توجه به پیش‌بینی بارش باران در روزهای آینده به هموطنان، مسافران نوروزی و همچنین سازمان‌های مرتبط با مدیریت آب و بحران توصیه کرد تمهیدات لازم را برای حفظ ایمنی و کاهش ریسک مخاطرات احتمالی به‌عمل آورند.

به گزارش تسنیم، سازمان هواشناسی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طی بعد از ظهر جمعه تا شنبه با انتقال رطوبت در سواحل جنوبی بوشهر، هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب فارس بارش باران، گاهی با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود که در سواحل و جزایر خلیج فارس همراه با وزش باد و مواج شدن دریا خواهد بود.


همچنین در این اطلاعیه آمده است: روز یکشنبه با نفوذ و تقویت سامانه بارشی از نیمه غربی، انتظار بارش سراسری از شمال غرب تا جنوب کشور وجود دارد. روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه در جنوب غرب و جنوب کشور شامل استان‌های لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و نیمه غربی و جنوب فارس بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق گسترده پیش‌بینی می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: در این مدت انتظار می‌رود به‌سبب بالا بودن نسبی دما، بارش غالباً به‌شکل باران و جمع مقدار بارش در حوزه رودخانه‌های بزرگ جنوب غرب و جنوب کشور قابل ملاحظه باشد.

سازمان هواشناسی توصیه کرده است با توجه به شرایط مورد انتظار، هموطنان، مسافران نوروزی و همچنین سازمان‌های مرتبط با مدیریت آب و بحران تمهیدات لازم را برای حفظ ایمنی و کاهش ریسک مخاطرات احتمالی به‌عمل آورند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: ضمناً اخطاریه شماره 118 مورخ چهارشنبه 29 اسفند (پیش‌بینی بارش برف و لغزندگی جاده‌های کوهستانی شمال شرق کشور) به‌قوت خود باقی است.

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-53492516-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار هواشناسی به مسافران نوروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..