تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفتگو با ستاره تیم ملی کرواسی درباره حضور در ایران و عملکرد تیم ملی فوتبال در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نیکو کرانچار پسر زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران چند روزی است به تهران آمده و کنار پدرش حضور دارد. او در تمرینات یوزهای جوان (لقب تیم ملی فوتبال امید ایران) حضور فعالی دارد و همراه با بازیکنان به تمرین کردن می پردازد و نکات فنی را به آنها گوشزد می کند.

کرانچار در فوتبال انگلیس سابقه حضور دارد و ۱۳ سال در تیم های ملی کرواسی بازی کرد تا کارنامه درخشانی درعرصه ملی و بازیگری داشته باشد. نیکو در تاتنهام، دیناموزاگرب، دیناموکیف، کویینز پارک رنجرز و ... بازی کرده و حالا در تهران است تا کمک کند یوزهای ایرانی طلسم ۴۴ ساله نرفتن به المپیک را بشکنند.

گفتگو با ستاره تیم ملی کرواسی از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی، جام ملت‌های آسیا، مسی و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا///

بر همین اساس گفتگوی اختصاصی باشگاه خبرنگاران جوان با کرانچار درباره تیم ملی فوتبال امید و بزرگسالان ایران، لیگ قهرمانان اروپا، کارلوس کی روش و ... در زیر بخوانید.

نظرتان درباره تیم ملی امید ایران چیست؟

تیم ملی امید را خیلی می پسندم و پیش از آنکه اکنون به اردوی تیم اضافه شوم، پیش از آن هم با بازیکنان و کادرفنی بوده ام و از روحیه بالای آنها با خبر هستم. مطمئن باشید کادرفنی دست به هر اقدامی خواهد زد تا این تیم بتواند به دور بعدی و المپیک ۲۰۲۰ برسد.

حضور در ایران چگونه است؟

تحت تاثیر هواداران فوتبالدوست و مردم ایران قرار گرفتم. پدرم خیلی سال است که در ایران کار می کند و از او درباره ایران چیزهای بسیار خوبی شنیدم و اکنون  متقاعد شدم که تمام تعریف و تمجیدها درست است و ایران کشور خوبی محسوب می شود. 

گفتگو با ستاره تیم ملی کرواسی از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی، جام ملت‌های آسیا، مسی و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا///

تیم ملی فوتبال امید طلسم ۴۴ سال صعود نکردن به المپیک را می شکند؟ 

ابتدا باید بگویم که باید گام به گام حرکت کرد و نخستین راه که مهم ترین هم محسوب می شود، صعود از مرحله گروهی است.  اطلاعات زیادی درباره حریفان مان (ترکمنستان، یمن و عراق) وجود ندارد و مهم این است که بازیکنان و کادرفنی کیفیت بالایی دارند و می توانند این مرحله را به خوبی پشت سر بگذارنند. 

با فوتبالیست هایی ایرانی آشنایی دارید؟

اگر تک به تک اسامی را بگویید، خاطرم می آید اما زمانیکه پدرم در تیم های لیگ برتری ایران حضور داشت، بیشتر با بازیکنان آشنایی داشتم و تمامی مسابقات را نگاه می کردم و پیگیر نتایج بودم.

عملکرد ایران با کارلوس کی روش در جام جهانی و جام ملت های آسیا چگونه بود؟ 

تیم ملی ایران در جام جهانی واقعا در گروه سختی قرار داشت اما نمایش خوبی ارائه داد و در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ نیز نتیجه خوبی را کسب کرد. ایران شانس قهرمانی داشت اما نتوانست به این مهم دست یابد.

گفتگو با ستاره تیم ملی کرواسی از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی، جام ملت‌های آسیا، مسی و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا///

طرفدار رونالدو هستید  یا مسی؟

مسی. مسی. مسی. البته مودریچ هم توانست افتخار خوبی را همراه با کرواسی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بدست آورد اما مسی هر روز بهتر می شود و درحال رقم زدن تاریخ است. البته بازهم تکرار می کنم که مودریچ با افتخاراتی که کسب کرد، سزاوار کسب عنوان بهترین بازیکن سال بود.

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا چه تیمی می شود؟

 من طرفدار بارسلونا هستم و دوست دارم این تیم قهرمان UCL (لیگ قهرمانان اروپا) شود اما رقابت های دشواری است و خیلی سخت بارسلونا می تواند به مقام قهرمانی برسد اما فکر می کنم یا منچسترسیتی یا بارسا قهرمان خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

کرانچار: برای صدرنشینی می‌جنگیم

نخستین تمرین تیم فوتبال امید ترکمنستان در تهران

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال امید در سال ٩٧

تیم ملی فوتبال امید ایران - ترکمنستان؛ آغاز ماجراجویی یوز‌های جوان برای طلسم شکنی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفتگو با ستاره تیم ملی کرواسی درباره حضور در ایران و عملکرد تیم ملی فوتبال در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..