تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاهرودی: آرزویم از بین رفتن تورم و گرانی است

۸۴۴۷۰۹

۲۲۳ 

پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی گفت: دعا می‌کنم تورم زیاد از بین برود و مردم راحت‌تر زندگی کنند و گرانی هم از بین برود.

خبرورزشی: رضا شاهرودی، بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی و مربی فعلی تیم امید در رابطه با عید و خاطراتش از نوروز‌ با ما به گپ و گفت نشست.

*بهترین سین سفره هفت‌سین را چه سینی می‌دانید؟

من سمنو را خیلی دوست دارم. جدا از طعم لذیذش، آن را نشان‌دهنده صبر و استقامت و صداقت هم می‌دانند، نکته‌ای که شیرینی و حلاوت سمنو را برای من دوچندان می‌سازد البته سین‌ها همه معنای خوبی دارند و ارزشمند هستند.

*در خارج از کشور چه خاطره‌ای از عید نوروز دارید؟

یادش بخیر چند نوروز را با پرسپولیس برای بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا بیرون از ایران بودم، اما جالب است که بدانید در خارج از کشور هم رسم و رسوم یادمان نمی‌رود. آقا قاسم مسئول تدارکات پرسپولیس آنجا سفره هفت‌سین می‌چید و بازیکنان کنار هفت‌سین، کلی با هم صفا می‌کردند.

*خاطره بدی از عید داری؟

نه، خوشبختانه هیچ خاطره بدی از اعیاد ندارم و عید‌ها چه اعیادی که در ایران بودم و چه اعیادی که بیرون از ایران بودم همگی برای من یادآور روز‌ها و اعیاد خوب بوده و هستند. بالاخره در عید همه خانواده کنار هم جمع می‌شوند و من در غیاب پدرم همیشه کنار برادر و خواهر و مادرم و پس از ازدواج کنار همسر و فرزندانم لحظات خوبی داشته‌ایم.

*چه برنامه‌ای برای نوروز امسال دارید؟

امسال که به دلیل بازی‌های تیم امید کنار خانواده نیستیم و بیشتر از نیمی از ایام عید را به همین دلیل در منزل نیستیم.

*برای شب عید آجیل می‌خرید؟

حقیقت امر این است که به‌خاطر گرانی آجیل نمی‌خرم. وقتی می‌بینم خیلی‌ها توانایی خریدن آجیل ندارند، من هم ترجیح می‌دهم نخرم. شرایط سخت اقتصادی برای بعضی‌ها شرایط بدی را به وجود آورده از همین‌رو آرزو می‌کنم مردم در شب عید کنار خانواده‌هایشان خوش و همه در سلامتی کامل باشند.

*در شب عید چه آرزو‌هایی خواهی داشت؟

دعا می‌کنم تورم زیاد از بین برود و مردم راحت‌تر زندگی کنند و گرانی هم از بین برود.

*بهترین عیدی را از چه کسی گرفتی؟

از مادرم بهترین عیدی را گرفتم. مادرم همیشه به من عیدی جوراب می‌دهد، عیدی که برای من بهترین عیدی محسوب می‌شود و ارزش فوق العاده‌ای برایم دارد البته جدا از من، مادرم به بقیه و هر کسی که به خانه اش می‌رود عیدی، جوراب می‌دهد. همیشه هم بعد از عید، اولین جایی که می‌روم خانه مادرم است.

*برنامه‌ای برای عید امسال نداری؟

معمولاً عید‌ها به شمال می‌رفتم یا اینکه به سفر خارج از کشور می‌رفتم، اما امسال به دلیل بازی‌های تیم امید به مسافرت نمی‌روم و قصد سفر هم ندارم و در تهران خواهم بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاهرودی: آرزویم از بین رفتن تورم و گرانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..