تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وکلای هوآوی اتهامات وارد شده به این شرکت را در دادگاه سیاتل رد کردند

وکلای هوآوی اتهامات وارد شده به این شرکت را در دادگاه سیاتل رد کردندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همانطور که می‌دانید شرکت هوآوی به تازگی در کشور آمریکا به عنوان یک شرکت جاسوسی و مختل کننده امنیتی شناخته شده و اتهامات زیادی نیز از طرف شرکت‌ها و دولت این کشور به هوآوی وارد شده است. البته مدیران هوآوی همواره این اتهامات را بی‌اساس می‌دانند، اما این موضوع باعث نشد که پای این شرکت به دادگاه‌های بین‌المللی باز نشود. یکی از این دادگاه‌ها مربوط به شکایت شرکت آلمانی T-Mobile به هوآوی است که به تازگی برگزار شد و شرکت چینی مجددا اتهامات وارد شده به خود را رد کرد.

البته جریان شکایت T-Mobile ربطی به آمریکا ندارد و به سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ بازمی‌گردد، شرکت آلمانی ادعا کرده که هوآوی از فناوری ربات این شرکت به نام Tappy که در آن زمان در حال آزمایش بوده است تصویربرداری کرده و اطلاعات فنی و تجاری آن ربات را به سرقت برده است. به ادعا T-Mobile یکی از کارمندان هوآوی این جاسوسی اطلاعات را انجام داده، همچنین شرکت آلمانی معتقد است که از نقشه‌های طراحی و عناصر ساخت این ربات را نیز تصویربرداری شده است.

وکلای هوآوی اتهامات وارد شده به این شرکت را در دادگاه سیاتل رد کردند

این پرونده مربوط به دو شرکت Huawei Device Co. Ltd؛ و Huawei Device USA Inc. از زیر مجموعه‌های شرکت هوآوی است که نمایندگان و وکلای این دو شرکت در محل برگزاری دادگاه حاضر شدند، دادگاه سیاتل با رسیدگی به این پرونده، هوآوی را متهم شناخته و این شرکت را به پرداخت ۴.۸ میلیون دلار غرامت ملتزم کرده است، اما وکلای هوآوی بار دیگر این حکم را رد کردند و درخواست تجدید نظر دادند، با این درخواست هوآوی، جلسه بعدی دادگاه یک سال دیگر در مارس ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد. این یک سال فرصتی است تا هر دو شرکت مدارک دیگری را برای اثبات ادعا‌ها خود آماده نمایند.

در حال حاضر این تنها یکی از پرونده‌هایی است که هوآوی در آن به عنوان متهم شناخته می‌شود، دیگر پرونده‌های این شرکت اهمیت بیشتری نیز دارند و در صورت مجرم شناخته شدن هوآوی در آن‌ها قطعا این شرکت ضرر زیادی خواهد کرد. یکی از این پرونده‌ها شامل نقض تحریم‌های آمریکا علیه ایران است که به همین دلیل مدیرمالی ارشد این شرکت در کانادا نیز دستگیر شده است.

وکلای هوآوی اتهامات وارد شده به این شرکت را در دادگاه سیاتل رد کردند

حال باید دید وضعیت هوآوی در ادامه به چه صورت خواهد بود، چنین شرایطی نه تنها اعتبار بین‌المللی هوآوی را زیر سوال می‌برد بلکه از نظر مالی نیز این شرکت را در تنگنا قرار خواهد داد. هوآوی تاکنون به صراحت تمامی اتهامات وارد شده را رد کرده، اما در حال حاضر برخی دادگاه‌ها این شرکت را به عنوان مجرم شناخته اند.

بیشتر بخوانید: آمریکا از قدرت گرفتن کشورهای دیگر هراس دارد!

انتهای پیام/

دادگاه هوآوی در سیاتل چگونه پیش رفت؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وکلای هوآوی اتهامات وارد شده به این شرکت را در دادگاه سیاتل رد کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..