تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از مناطق سیل‌زده گنبد +فیلم

بازدید رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از مناطق سیل‌زده گنبد +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب عصر پنجشنبه با حضور در برخی از محلات شهر گنبدکاووس در شرق استان گلستان با سیل‌زدگان این شهر دیدار کرد. 

حجت الاسلام قمی در صحبت با سیل‌زدگان با آنها ابراز همدردی کرد و گفت: «مردم در اعتکاف‌ها دنبال این بودند که به سیل‌زدگان کمک کنند و این دغدغه‌ مردم کشور است. همدلی مردم باید پشت این موضوع قرار بگیرد. همه تجهیزات و نیروی انسانی سازمان تبلیغات اسلامی در اختیار است. وضعیت امروز آینه‌ی کارهای نشده است، اما زحماتی که کشیده می‌شود ستودنی است».

بیشتر بخوانیدتا فردا وضعیت مناطق سیل زده مازندران عادی می‌شود

بازدید رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از مناطق سیل‌زده گنبد +فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از مناطق سیل‌زده گنبد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..