تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیدها فردا با این لباس به میدان می‌روند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛جلسه هماهنگی برای برگزاری دیدار دو تیم ایران و ترکمنستان در چارچوب مرحله مقدماتی رقابت های المپیک 2020 امروز برگزار شد و بر این اساس قرار شد ایران با لباس سفید به مصاف حریف خود برود. تیم امید ایران فردا از ساعت 18:45 در ورزشگاه آزادی به مصاف ترکمنستان خواهد رفت.

رقابت های مقدماتی المپیک توکیو طی روزهای دوم ، چهارم و ششم فروردین ماه در تهران پیگیری می شود و سپس تیم اول می‌تواند به صورت مستقیم جواز حضور در مرحله بعدی انتخابی المپیک را کسب کند.

254 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیدها فردا با این لباس به میدان می‌روند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..